Hejsa Dejlige piger
Er Ano da jeg helst ikke vil kunne googles af nogen af de personer denne tråd vil omhandle. I ved hvis alle hvem jeg er, men være sød at respekter jeg er ano.... 
Jeg blev fødte for 4½ år siden en dejlig dreng. Han biologiske far meldte ud fra starten at han IKKE ønskede kontakt.
Hele graviditeten var der intet kontakt og nu 4½ år senere er der stadig ingen kontakt. Jeg har et par gange mødt den biologiske far sammen med min søn, men han værdigere os ikke et blik, overhovedet.
Da min søn var 1 år gammel finder jeg en ny kæreste og vi bliver hurtig enige om at min søn skal kalde min kæreste for far, og hans forældre for farmor og farfar, for det ligger meget naturligt.
1 år senere bliver jeg gravid og 3 mdr efter fødsen bliver vi gift.
Nu har vi boet sammen i 2½ år (som man skal for at adoptere et stedbarn) og vi er gift, så nu skal det ske. Min mand skal søge om at adoptere min søn, så han også på papiret og ikke kun følelsmæssig er min søns far.
Jeg har hele tiden haft det sådan lidt, phuu tænk nu hvis jeg ribber op i følelserne hos den biologiske far nu og han så vil have samvær osv? Det ønsker jeg for alt i verden ikke. Nu er min søn 4½ og lever sammen med den mand han tror er hans far, og som er 100% far for ham. Min søn skal på et tidspunkt have sandheden, men lige nu er han stadig for lille til at forstå det, og jeg syntes det ville være så synd hvis han pludselig nu skal sparkes ud i at forholde sig til at der faktisk er en helt anden historie bag det hele.
Skal bruge nogen oplysninger på den biologiske far, og jeg kigger derefter efter ham på facebook, men finder i stedet hans kone og ser gennem hendes profil at min søn blev storbror til en lille pige for ca 1 år siden.
Og nu tænker jeg bare endnu mere at tænk nu hvis det at han har fået endnu et barn har sat gang i noget og når jeg nu så begynder at køre i adoption så vil han have samvær??!!
Sammetid syntes jeg det er så mærkeligt at han faktisk har en søster han måske aldrig kommer til at kende. Jeg fandt samme tid hans biologiske farmor på facebook og så hvor meget hun skrev om hendes lille nye og første barnebarn og tænkte om hun måske slet ikke ved noget om min søn.....
Der køre tusind tanker i mit hovede.....
Glæder mig til vi har papirene fra amtet, og det hele er gået iorden og forhåbentlig uden kamp....
Vile ikke så meget med det her, trænger bare rigtig meget til en masse støtte......
Kram fra mig