Hvornår får man dagpenge udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Mi

camilla_agermose skriver:

Og bare rolig, jeg mener ikke at du skal gå og vente til den næste 1. med at få penge, de skal bare behandle dit "kort" og så får du pengene hvis det er ok.

Alletiders.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

132319

Mi skriver:

Jeg har intet modtaget nej, men var lige inde på min side på a-kassen, og der lå et ydelseskort jeg skulle udfylde. Det havde jeg eller gjort en gang, men det må jeg jo ikke have gjort ordentlig. Det er nok bare derfor.

Åhh ok men så får du dem heldigvis bare med tilbagevirkende kraft

Anmeld

31. oktober 2011

banditten2011

Mi skriver:

Jeg tror det er fordi jeg ikke havde udfyldt ydelseskortet rigtigt.

det kan godt være.. her hedder det bar dagpenge kort.. det tager 3 sek at udfylde

Anmeld

31. oktober 2011

Jonatansmor

Mi skriver:

Alletiders.

Du kan ringe ind til din akasse og fortælle dem at der er gået noget galt, så kan de hastebehandle din sag og du kan få dine penge om ganske få dage.

Du er ikke den eneste der klokker i de ydelsesskemaer

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Jonatansmor skriver:

Du kan ringe ind til din akasse og fortælle dem at der er gået noget galt, så kan de hastebehandle din sag og du kan få dine penge om ganske få dage.

Du er ikke den eneste der klokker i de ydelsesskemaer

Man skal jo lige lærer det.

Anmeld

31. oktober 2011

lilledittemor

Mi skriver:

Ja, jeg er helt ny i det her med dagpenge, og troede egentlig at de gik ind idag. Men det er de ikke.

Hvornår går de ind????

www.stjerneleg.dk

Mine blev udbetalt i torsdags..

De tæller indtil den sidste søndag - før den sidste torsdag i måneden. F.eks. for oktober måned talte de indtil søndag d. 23.10. og så bliver de udbetalt den sidste torsdag i måneden som var d. 27.10.

Men prøv at snakke med dem - jeg har nemlig lige haft en periode hvor de "havde glemt" at starte det igen, så jeg manglede nogle penge i sidste måned, som jeg så fik i denne måned.

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

banditten2011 skriver:

det kan godt være.. her hedder det bar dagpenge kort.. det tager 3 sek at udfylde

Det er fordi jeg har en webshop, www.stjerneleg.dk ved siden af som bibeskæftigelse. Så skal jeg udfylde det dag for dag.

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Ditte_Marie skriver:

Mine blev udbetalt i torsdags..

De tæller indtil den sidste søndag - før den sidste torsdag i måneden. F.eks. for oktober måned talte de indtil søndag d. 23.10. og så bliver de udbetalt den sidste torsdag i måneden som var d. 27.10.

Men prøv at snakke med dem - jeg har nemlig lige haft en periode hvor de "havde glemt" at starte det igen, så jeg manglede nogle penge i sidste måned, som jeg så fik i denne måned.

Tak, jeg tror jeg har fundet løsningen.

Anmeld

31. oktober 2011

banditten2011

Mi skriver:

Det er fordi jeg har en webshop, www.stjerneleg.dk ved siden af som bibeskæftigelse. Så skal jeg udfylde det dag for dag.

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.