Mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Da jeg ikk har deltaget i noget mødre gruppe vil jeg gerne høre lidt om hvad i egentligt laver generalt ?? Og jeres børn .. ?? .. Jeg er bange for at deltage ..har en lille dreng på tre måneder der næsten hele hyler og skriger .. Slet ikk til takle?? Og så for man intet ud af at være med ? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mi

Vi har ikke lavet noget specielt i mødregruppen. Vi snakker bare. Jeg syntes ikke du skal undlade at være i en, fordi dit barn græder meget. Tværtimod, så har du måske brug for nogle at læsse af på.

Anmeld

31. oktober 2011

Frk.S

Jeg mødtes med min mødregruppe for 1. gang i sidste uge, så jeg kan ikke sige så meget om hvad vi kommer til at lave. Der snakkede vi bare.... og spiste.

Men ud over at mødes og snakke, har vi talt om fx at tage i babybio sammen, gå ture, tage på café og lign.

Men jeg synes da du skal give det en chance. Jeg var lidt i tvivl om hvordan det nu skulle gå. Men det var bare super hyggeligt, og det lader til at vi klikker ret godt sammen.

Desuden var jeg overrasket over hvor ens vores "frustrationer" er - det var bare så meget nogle af de samme tanker og bekymringer vi havde. Og det var SÅ dejligt at dele det med nogen, der havde det på præcis samme måde.
Måske er der en i din mødregruppe, hvis barn også skriger hele tiden.

Anmeld

31. oktober 2011

MorEllen

Jeg mødes med min mødregruppe minst en gang om ugen, og vi har det riktig godt sammen Vi får formiddagkaffe, snakker og hygger sammen. I starten, da babyerne var helt små var det tit nogle der græd... så blev de jo enten ammet, fik flaske, blev båret rundt på osv... Du skal ikke være bange for at tage afsted pga grændende baby iallefald Det har været meget skrig og skrål i vores gruppe Nu hvor børnene er blevet ældre (omkring 9 måneder) så ser vi jo at de synes det er sjovt at se andre små børn, de er jo meget nysgerige på hinanden  

Håber du kan komme med i en gruppe hvor der er en afslappet stemning Mødregruppen har betydd meget for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.