Anonym skriver:
Jeg er alt for jalox, men det er så latterligt!
Mig og min kæreste har været sammen snart 2 år ( Det er så dejligt) ..
Meen han er lige begyndt i skole idag, og er så bange for at jeg ikke kan stole på ham! Men ved jo godt at det kan jeg. Men bliver så sur for ved der er mange piger på hans udd. ( Maler) .. Vi har lige siden vi begyndte at snakke altid været sammen meget og nu har vi boet sammen i 1 år. Og vi har aldrig været i byen alene eller noget.. Men når vi ikke er sammen frygter jeg alt muligt. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at få det bedre med det
.. Er så træt af at jeg blir så sur og jaloux over det! Hvorfor skal han også være så pisse smuk? FOR DET ER HAN VIRKELIG! har alrdig set en så smuk før .. Frygter det væreste, håber det bedste!
- Han er bare altid så mega sød ved mig! .. Vi hygger os rigtigt meget ellers, men lige det her har jeg bare svært ved at forstå!
han er 26 og jeg er 18 
Knuuus M
Jeg kan nikke genkendende til din historie.. min kæreste er også lige startet på skole, og han snakker allerede med en del af pigerne og har da også nummeret på en, fordi at han kørte hende på arbejde efter skole, og må indrømme jeg har det lidt dårligt med det og jeg ved de skal på en tur til england til foråret i 1 uge, og f*ck jeg har det skidt med det. :/ men jeg kan jo ikke forbyde ham at se andre? hm.. han siger tit jeg er smuk og sådan og han tog mig da også med på skolen i fredags, og præsenterede mig for sine venner.. og han fortalte at den hersen pige han har nummer på og som han har kørt på arbejde.. har været meget nærgående og han synes det var træls, så han var glad for at jeg var med, for hun var ikke i nærheden hele aftenen.. men selvom jeg ved at han elsker mig og kun mig (hvilket han også siger tit) , så bliver man sgu lidt paranoid alligevel!!!
mit råd er at snakke med din kæreste om det, fortæl ham hvad du føler .. om end han så måtte sige at du er dum at høre på og paranoid.. den har jeg hørt 
nu ved jeg ikke om han tit giver dig komplimenter osv, så du føler at han elsker DIG? - hvis ikke, så snak også med ham om det.. kan jo være det evt. er derfor du har det sådan?
Jeg er bare paranoid 
Anmeld