Vis mig jeres babyværelse + lidt oplysninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.409 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

lulini

Jeg ved godt at der efterhånden er rigtig mange af de her tråde  og at jeg bare kunne søge på det - men min computer driller lidt så jeg kan ikke søge  og dem jeg har kunne finde uden at søge har der ikke været ret mange billeder og så et link - men det gider computeren heller ikke at åbne 

Men min svigerinde og jeg skal igang med at indrette babyværelse i slutningen af November og står og mangler en masse inspiration.

Og hvis i har lyst må i meget gerne skrive om i er glade for resultatet og/eller om der er noget i gerne ville have gjort anderledes 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

lulini

Ingen der kan hjælpe med lidt inspiration? 

Anmeld

31. oktober 2011

LilleMie

31. oktober 2011

lulini

LilleMie skriver:

Jeg har ikke selv indrettet babyværelse og har ingen billeder og gode råd endnu. Men jeg kan søge herinde på siden og har fundet et par tråde med mange billeder:

https://www.baby.dk/debat/33306pi1/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx

https://www.baby.dk/debat/114202pi1/ordet-er-frit/billederf-jeres-babyvaerelsehjoerne.aspx

https://www.baby.dk/debat/72018pi1/november-2010/vis-mig-jeres-baby-vaerelse-.aspx

Den vil heller ikke åbne links - det er derfor vi har et kæmpe problem 

Anmeld

31. oktober 2011

LilleMie

lulini skriver:

Den vil heller ikke åbne links - det er derfor vi har et kæmpe problem 

Hmmm det kan jeg godt se er et problem  Jeg håber, der er nogle venlige sjæle, der vil ligge lidt billeder og gode råd herind i din tråd så

Anmeld

31. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Karlas værelse - inden hun kom

//Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2011

banditten2011

lulini skriver:

Jeg ved godt at der efterhånden er rigtig mange af de her tråde  og at jeg bare kunne søge på det - men min computer driller lidt så jeg kan ikke søge  og dem jeg har kunne finde uden at søge har der ikke været ret mange billeder og så et link - men det gider computeren heller ikke at åbne 

Men min svigerinde og jeg skal igang med at indrette babyværelse i slutningen af November og står og mangler en masse inspiration.

Og hvis i har lyst må i meget gerne skrive om i er glade for resultatet og/eller om der er noget i gerne ville have gjort anderledes 

På forhånd tak 

her er mit.. det er kun et lille hjørne da vi pt bor hos mine forældre

Os lige et billede af hans wllsticker og de blå billeder har min søster lavet, og dem er jeg rigtig glad for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

banditten2011 skriver:

her er mit.. det er kun et lille hjørne da vi pt bor hos mine forældre

Os lige et billede af hans wllsticker og de blå billeder har min søster lavet, og dem er jeg rigtig glad for

Selvom du ikke har haft ret meget plads at gøre med så synes jeg det er blevet rigtig fint

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

MKBP skriver:

Karlas værelse - inden hun kom

//Mette

er helt tosset med de der ugler 

Anmeld

31. oktober 2011

banditten2011

lulini skriver:

Selvom du ikke har haft ret meget plads at gøre med så synes jeg det er blevet rigtig fint

Taak er os selv ret tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.