jeg syntes det er noget skidt. jeg har kun ammet i 2 måneder men nu er mælken ved at være væk. der er lige så stille blevet mindre og mindre den sidste uges tid. troede det var fordi den bette ville have mere og derfor spiste meget ofte men det kan ikke blive ved. kan osse mærke at de ikke bliver så fyldte længere.
tror det hele kommer af at der har været nogen problemer i familien. min mor har længe gået med en depression, som de ikke rigtig har fået udredet nok og hun har flere gange fået tilbagefald, det tærer på kræfterne og se og høre at hun har det så skidt og så her for ja ca en uge siden begyndte det og blive helt slemt og der var snak om at hun skulle indlægges på psykriatisk afdeling. det blev hun så i lørdags. det var godt nok hårdt. vi har været igennem det før, det er ved at være 11 år siden og jeg var ikke så gammel, så alle det trælse minder kommer osse frem igen
tror desværre at det har haft indvirkning på amningen, er næsten blevet ening med mig selv om at amme hende det jeg kan (eller malke det ud) og så hun begynder at få mme.
ved ikke lige helt hvad jeg ville med det her. trængte vist bare til at få det ud.
Anmeld