Lægeskift - hvad koster det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

132319

Ved flytning koster det ikke noget

Ellers koster det 165 kr pr. voksen. Da jeg skiftede læge, pga. utilfredshed, kostede det kun gebyr for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

AnnaK89

132319 skriver:

Ved flytning koster det ikke noget

Ellers koster det 165 kr pr. voksen. Da jeg skiftede læge, pga. utilfredshed, kostede det kun gebyr for mig

Okay - jamen så er det derfor jeg blev forvirret

Anmeld

31. oktober 2011

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Der står man skal betale online - så det går jeg ud fra at man skal 

Mystisk... 

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

Kan du ikke søge tilladelse til at beholde nuværende læge ? det gjorde jeg selvom jeg boede 10km væk derfra ? og jeg fik da lov til at beholde .. ellers koster det ikke noget når det er i forbindelse med flytning, men mener at det koster noget hvis du er utilfreds med lægen..

Anmeld

31. oktober 2011

sbs78

Hej
dét koster ikke noget ved en flytning men hvis dét er af andre grunde koster dét 175. Har nemlig selv flyttet læge.

Anmeld

31. oktober 2011

lukasmor

AnnaKJ skriver:

Vi bor åbenbart 0,70 km for langt fra vores læge til at vi kan beholde ham, så nu skal vi skifte læge  - er der nogen der ved hvad det koster? 

Har du snakket med din læge? jeg boede på falster og flyttede så til sjælland (1 times kørsel) og alt for langt væk til at jeg måtte beholde min læge men jeg snakkede med hende og jeg fik lov at beholde hende alligevel. Tænker bare: 0,70km det er ikke meget...

Anmeld

31. oktober 2011

Benjamins'mor

Man skal ikke betale for lægeskift ved flytning.

Anmeld

31. oktober 2011

Darling<3

Lukasmor skriver:

Har du snakket med din læge? jeg boede på falster og flyttede så til sjælland (1 times kørsel) og alt for langt væk til at jeg måtte beholde min læge men jeg snakkede med hende og jeg fik lov at beholde hende alligevel. Tænker bare: 0,70km det er ikke meget...

Jeg boede små 320 km fra min læge, men det var heller ikke et problem.. Men 0,7 km:/ Det er da for underligt, man burde kunne væge den læge man vil

Anmeld

31. oktober 2011

AnnaK89

Lukasmor skriver:

Vi flytter læge alligevel - det er kavt for os at kører en vej vi ikke ellers skal og jeg har ingen bil mere (den har min mand snuppet på arbejde).

Anmeld

31. oktober 2011

TR

AnnaKJ skriver:

Vi bor åbenbart 0,70 km for langt fra vores læge til at vi kan beholde ham, så nu skal vi skifte læge  - er der nogen der ved hvad det koster? 

Hej

Hvis i skal til at skifte adresse, koster det ikke noget at skifte læge, for det gør i samtidlige med i skifter adresse

Hvis i har skiftet adresse, og så nu har fundet ud af at i skal have en anden læge, så koster det ..

Jeg kom af med 175 kr for at skifte læge, fordi jeg ikke fik det gjort da jeg flyttede ..

Jeg synes at det er UTROLIGT dårligt at man skal betale for det ! bare lige min meninge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.