Læge i Lyngby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.547 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

dola

Jeg er bare slet ikke glad for min læge i lyngby, vi er ikke rigtigt på bølgelængde, i stedet for at høre på mig og fx give mig noget træning til dårlig ryg smider hun mig bare på noget smertestillende. Jeg måtte tabe mig over 14 kg på knap 2 måneder før hun ville overveje at sygmelde mig selv om jeg efter 1½ måned allerede havde tabt mig 10 kg. Hun smed mig bare på noget nyt medicin.

Det er som om hun ikke rigtigt lytter og jeg føler mig ikke rigtigt tryg ved hende. Og min jordmor anbefalede at jeg skulle skifte.

Så vil derfor hører om der var nogen der kunne anbefale en god læge gerne kvindelig i Lyngby??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Miss T

Har selv lægerne over virum apotek, det må gå ind under samme lyngby-taarbæk kommune, jeg har trine juhler hun er fantastisk - de er 4-5 eller 5 i huset og alle de kvindelige er meget forstående og søde.. ved ikke om der er lukket for tilgang. Jeg ved bare at de altid har travlt.

Anmeld

31. oktober 2011

132319

Hmm, jeg har den mest fantastiske læge men det er i Holte -Ved ikke om det er for langt for dig at tage?

Anmeld

31. oktober 2011

dola

Hmm der er lukket for tilgang til lægerne over virum apotek, men ellers et godt fif.

Havde en læge i Valby før den i Lyngby, og hun var fantastisk, holte lyder også ok, men havde mest håbet på en god en i Lyngby...

Anmeld

6. december 2011

dola

Ingen højere bud??

Anmeld

6. december 2011

CKH

Jeg havde også en læge jeg var smadder utilfreds med i Lyngby, så jeg har for ikke ret længe siden skiftet til min kærestes læge, da han altid har talt så godt om ham. Jeg har ikke selv været oppe hos ham endnu, men har engang været hos vagtlæge på Gentofte sygehus med halsbetændelse hos ham, og syntes at han var en super rar og sympatisk mand. Men ja, som sagt er han jo en mand, så det skal man jo være ok med. Men han hedder Jakob Dahl og ligger på Lyngby hovedgade

Anmeld

6. december 2011

dola

CKH skriver:

Jeg havde også en læge jeg var smadder utilfreds med i Lyngby, så jeg har for ikke ret længe siden skiftet til min kærestes læge, da han altid har talt så godt om ham. Jeg har ikke selv været oppe hos ham endnu, men har engang været hos vagtlæge på Gentofte sygehus med halsbetændelse hos ham, og syntes at han var en super rar og sympatisk mand. Men ja, som sagt er han jo en mand, så det skal man jo være ok med. Men han hedder Jakob Dahl og ligger på Lyngby hovedgade

Tak, men tror jeg vil prøve en af de andre kvindelige. Det er jeg mest tryg ved.. !
Selv om jeg efterhånden har hørt meget godt om ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.