Græder det meste af sin vågentid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min datter på lidt over en måned gammel græder det meste af sin vågentid. Er det normalt? Er så bange for at det er fordi hun mangler kærtegn og omsorg fra mig selvom jeg synes at jeg giver hende alt det kærlighed jeg kan.

Hun får selvfølgelig noget at spise og får tjekket sin ble når hun græder og når disse ting er gjort græder hun alligevel. Trøster hende selvfølgelig.

Hun har dog nogen tidspunkter hvor hun er meget vågen og kigger sig nysgerrigt omkring og ikke græder men jeg er i tvivl om hvor meget et spædbarn på hendes alder er normalt for at græde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

MLT

Omsorgsgiver skriver:

Min datter på lidt over en måned gammel græder det meste af sin vågentid. Er det normalt? Er så bange for at det er fordi hun mangler kærtegn og omsorg fra mig selvom jeg synes at jeg giver hende alt det kærlighed jeg kan.

Hun får selvfølgelig noget at spise og får tjekket sin ble når hun græder og når disse ting er gjort græder hun alligevel. Trøster hende selvfølgelig.

Hun har dog nogen tidspunkter hvor hun er meget vågen og kigger sig nysgerrigt omkring og ikke græder men jeg er i tvivl om hvor meget et spædbarn på hendes alder er normalt for at græde?

Det er meget forskelligt fra barn til barn. Nogle børn har jo f.eks. kolik, hvor de græder rigtig meget. 
For mig lyder det ikke til, at der er noget i vejen, som du skal være bekymret for. Du skriver, at hun godt kan ligge og kigge og være meget vågen, så det er jo ikke konstant gråd  Selvfølgelig græder spædbørn

Anmeld

31. oktober 2011

*Sofie*

Omsorgsgiver skriver:

Hmm, har du snakket med din sundhedsplejerske om det?

Anmeld

31. oktober 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
EmmaJosephine skriver:

Det er meget forskelligt fra barn til barn. Nogle børn har jo f.eks. kolik, hvor de græder rigtig meget. 
For mig lyder det ikke til, at der er noget i vejen, som du skal være bekymret for. Du skriver, at hun godt kan ligge og kigge og være meget vågen, så det er jo ikke konstant gråd  Selvfølgelig græder spædbørn

Vi har faktisk en mistanke om at hun kan have kolik, men så her de sidste 2 aftener hvor hun før virkelig har skreget er det blevet meget bedre med hende så ved snart ikke med det...det kan selvfølgelig også være generelt mavesmerter fordi hun udvikler sig.

Anmeld

31. oktober 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
*Sofie* skriver:

Hmm, har du snakket med din sundhedsplejerske om det?

Nej det har jeg ikke, men det vil jeg gøre når hun kommer næste gang...

Anmeld

31. oktober 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
EmmaJosephine skriver:

Ja, men det er mere hvor meget er normalt at et spædbarn græder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.