? om grøn allomin og drømmeposen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

HeidiØ

Hej piger.

Vi har lige skiftet fra NAN 1 til grøn allomin som supplering til aftensmåltiddet grundet ondt i maven. Har bare lige et råddent spørgsmål - er det meningen det skal skumme sådan? Det er jo nærmest ren skum .. til gengæld har det hjulpet, så den fortsætter vi med.

Derudover købte vi for læææænge siden drømmeposen fra føtex (en faker voksi) .. vi har nu taget den i brug og læst os frem tilat hvis man "klipper nogle huller" bag på, så kan den seles fast i bilen når vi køre! Er det virkelig sandt? Kan vi bruge den når vi er ude og bare lægge ham i den og så køre hjem i den som godkendt "autostol"?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

kitra

HeidiØ skriver:

Hej piger.

Vi har lige skiftet fra NAN 1 til grøn allomin som supplering til aftensmåltiddet grundet ondt i maven. Har bare lige et råddent spørgsmål - er det meningen det skal skumme sådan? Det er jo nærmest ren skum .. til gengæld har det hjulpet, så den fortsætter vi med.

Derudover købte vi for læææænge siden drømmeposen fra føtex (en faker voksi) .. vi har nu taget den i brug og læst os frem tilat hvis man "klipper nogle huller" bag på, så kan den seles fast i bilen når vi køre! Er det virkelig sandt? Kan vi bruge den når vi er ude og bare lægge ham i den og så køre hjem i den som godkendt "autostol"?

Knus

Jeg har altid brugt syrnet allomin og ja den skummer men den visker efter hensigten min pige bliver også forstoppet hvis hun får alm. mme.

Anmeld

31. oktober 2011

kitra

kitra skriver:

Jeg har altid brugt syrnet allomin og ja den skummer men den visker efter hensigten min pige bliver også forstoppet hvis hun får alm. mme.

virker skulle der stå

Anmeld

31. oktober 2011

Kofoed.

Grøn allomin er den syrnet ikk? Den skummer nemt hvis man ryster den, du skal der imod svinge, hvis det forstår..
Det andet kan jeg ikke hjælpe med.

Anmeld

31. oktober 2011

HeidiØ

kitra skriver:

Ja, den virker rigtig godt - tak!

Anmeld

31. oktober 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Grøn allomin er den syrnet ikk? Den skummer nemt hvis man ryster den, du skal der imod svinge, hvis det forstår..
Det andet kan jeg ikke hjælpe med.

Jamen jeg skal prøve at få min kæreste til at svinge flasken i aften så Hihi .. lyder skægt, men prøver!

Anmeld

31. oktober 2011

HeidiØ

Anyone med svar på drømmepose sp?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.