så blev det min tur til lidt billedspam(;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Palaja

Hvor er hun skøn. Dejligt med runde kinder og dobbelthage  (har min pige nemlig også)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

stm2812

Mor til 2, snart 3 skriver:

Sikke en charmetrold 2 og 4 er helt fantastiske

Tusind tak

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Palaja skriver:

Hvor er hun skøn. Dejligt med runde kinder og dobbelthage  (har min pige nemlig også)

Hehe ja det er SÅ bedårende når de er nogle små tyksakker Hun mangler i hvert fald ikke noget ;D

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Palaja skriver:

ej elsker simpelthen dit billede af hende i dukkevognen. Hvor er det bare super godt

Anmeld

2. november 2011

Palaja

stm2812 skriver:

ej elsker simpelthen dit billede af hende i dukkevognen. Hvor er det bare super godt

Tak, jeg synes også det er godt. Hun elskede at blive skubbet rundt i dukkevognen  Dog er billedet ved at være gammelt. Nu kan hun selv gå rundt... men hagerne har hun heldigvis stadig

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Palaja skriver:

Tak, jeg synes også det er godt. Hun elskede at blive skubbet rundt i dukkevognen  Dog er billedet ved at være gammelt. Nu kan hun selv gå rundt... men hagerne har hun heldigvis stadig

Nuuurh hvor lækkert Så hygger hun sig sikkert rigtigt nu hvor hun selv kan trille med den (:

Fik et største smil på da jeg så det.. Det er simpelthen så skønt.

Anmeld

2. november 2011

twinboys

lækker lækker lækker...

Anmeld

2. november 2011

stm2812

twinboys skriver:

lækker lækker lækker...

Taaak

Anmeld

2. november 2011

Palaja

stm2812 skriver:

Nuuurh hvor lækkert Så hygger hun sig sikkert rigtigt nu hvor hun selv kan trille med den (:

Fik et største smil på da jeg så det.. Det er simpelthen så skønt.

Altid dejligt når andre synes ens unge er skøn. 

Hun render rundt OVERALT. Det er superhyggeligt og så skægt. Du kan godt glæde dig. Det bliver kun sjovere for hver dag med de skønne unger

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Palaja skriver:

Altid dejligt når andre synes ens unge er skøn. 

Hun render rundt OVERALT. Det er superhyggeligt og så skægt. Du kan godt glæde dig. Det bliver kun sjovere for hver dag med de skønne unger

Uhh ja det vil jeg godt tro. Man bliver jo helt stolt jo mere de kan selv. og sikke meget der dog sker på kort tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.