Stoffer til stofbleer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Godmorgen de skønne damer Jeg tænker om nogle jer kreative mennesker derude har lavet jeres egne stofbleer? Og hvilke stoffer I har brugt til disse?? kunne nemlig godt tænke mig selv at komme igang med At sy nogle men fantasien er helt forsvundet i graviditeten:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

eirene

Höör skriver:

Godmorgen de skønne damer Jeg tænker om nogle jer kreative mennesker derude har lavet jeres egne stofbleer? Og hvilke stoffer I har brugt til disse?? kunne nemlig godt tænke mig selv at komme igang med At sy nogle men fantasien er helt forsvundet i graviditeten:/

Er det sådan nogle bleer til at prutte i eller til at tørre munden med? Ikke fordi jeg har lavet nogen selv... Men tænkte bare kan man selv sy bleer som holder?

Anmeld

6. november 2011

Carl-Emil's mor

eirene skriver:

Er det sådan nogle bleer til at prutte i eller til at tørre munden med? Ikke fordi jeg har lavet nogen selv... Men tænkte bare kan man selv sy bleer som holder?

Det er originale stofbleer jeg tænker på demSom vi idag bruger til munden og alt muligt andet end en ble

Anmeld

6. november 2011

eirene

Höör skriver:

Det er originale stofbleer jeg tænker på demSom vi idag bruger til munden og alt muligt andet end en ble

Nååå... Er det ikke bare almindeligt lærredsstof man bruger til det?

Anmeld

6. november 2011

Rikke, Liam & Linus

Du skal bruge det dere hedder Muslin. Ved ikke om det kan købes i DK. Ellers så prøv i England eller Frankrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.