Alberte skal i Mr-scanner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

mortilflere

Og moren er ikke ret sej , sidst hun var i nakose skreg hun i en uge , og det ser jeg ikke frem til slet ikke for hendes skyld ...

Hun er bare sej da de andre spiste tog jeg hende i kar bad

Hun undre sig dog over hun ikke må  , nu er pproblemet oxo med hende at hun ik rigtig spiser fra kl 15 om eftermiddagen , og nægtede alt mad i aftes , så en stor madpakke er klar 

Min svigermor tager med mig da bonden ikke kan og det er dejligt , da jeg jo er i uge 34 og har en masse lede pluk veer  , men oxo fordi jeg faktisk er en kylling når Alberte skal i nakose , men står der en jeg kender kan jeg klare alt 

Vi har jo været en masse igennem med Alberte , så burde sg ikke ha det dårligt  dette er vand i forhold til det ........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

K&S

mortilflere skriver:

Og moren er ikke ret sej , sidst hun var i nakose skreg hun i en uge , og det ser jeg ikke frem til slet ikke for hendes skyld ...

Hun er bare sej da de andre spiste tog jeg hende i kar bad

Hun undre sig dog over hun ikke må  , nu er pproblemet oxo med hende at hun ik rigtig spiser fra kl 15 om eftermiddagen , og nægtede alt mad i aftes , så en stor madpakke er klar 

Min svigermor tager med mig da bonden ikke kan og det er dejligt , da jeg jo er i uge 34 og har en masse lede pluk veer  , men oxo fordi jeg faktisk er en kylling når Alberte skal i nakose , men står der en jeg kender kan jeg klare alt 

Vi har jo været en masse igennem med Alberte , så burde sg ikke ha det dårligt  dette er vand i forhold til det ........

I skal nok klare det, begge 2

Hvad er grunden til, at Alberte skal MR-scannes? Okay ikke at svare, jeg er bare nysgerrig af natur  

Anmeld

31. oktober 2011

Thalia

Lige i forhold til narkosen, så gjorde vi os en masse erfaringer da min ældste søn var i behandling for kræft.

Han blev meget syg efterfølgende hvis han bare blev bedøvet, men hvis narkoselægen gav ham en smule "tigermælk" først, havde han slet ingen bivirkninger når han vågnede igen.

Da vi først havde grejet hvordan han bedst kunne bedøves, gik det faktisk rigtig nemt derefter. Tobias kunne møde op til strålebehandling på sygehuset om morgenen, blive bedøvet, strålet, vågne op og være i skole ca 10.30. Ikke fordi han pinedød skulle i skole,l men fordi han gerne ville ned til sine kammerater.

Måske noget tilsvarende kan virke for jer.

Anmeld

31. oktober 2011

Frk.S

31. oktober 2011

mortilflere

K&S skriver:

I skal nok klare det, begge 2

Hvad er grunden til, at Alberte skal MR-scannes? Okay ikke at svare, jeg er bare nysgerrig af natur  

Alberte er handicappet , udern de kan finde ud af hvad hun fejler , nu opdagede de så at de sørme havde glemt at tjække hendes rygmav da hun var i mr for 5 år siden 

Hun var 2½ fær hun gik , og nu har det kun gået tilbage med hendes ben de sidste 2 år (hun er 6 år) 

Så opdagede en læge de lige havde glemt denne rygmav..

Anmeld

31. oktober 2011

mortilflere

Thalia skriver:

Lige i forhold til narkosen, så gjorde vi os en masse erfaringer da min ældste søn var i behandling for kræft.

Han blev meget syg efterfølgende hvis han bare blev bedøvet, men hvis narkoselægen gav ham en smule "tigermælk" først, havde han slet ingen bivirkninger når han vågnede igen.

Da vi først havde grejet hvordan han bedst kunne bedøves, gik det faktisk rigtig nemt derefter. Tobias kunne møde op til strålebehandling på sygehuset om morgenen, blive bedøvet, strålet, vågne op og være i skole ca 10.30. Ikke fordi han pinedød skulle i skole,l men fordi han gerne ville ned til sine kammerater.

Måske noget tilsvarende kan virke for jer.

Håber han er helt rask i dag 

Det er mentalt Alberte reagere , og hun reagerede oxo i dag lige så snart hun så kitler så ligger hun i foster stilling , vender det hvide ud  af øjene og kan ik stramme en muskel i kroppen...

Men hun klarede det uden skrig ture i dag  endnu da

Anmeld

31. oktober 2011

K&S

mortilflere skriver:

Alberte er handicappet , udern de kan finde ud af hvad hun fejler , nu opdagede de så at de sørme havde glemt at tjække hendes rygmav da hun var i mr for 5 år siden 

Hun var 2½ fær hun gik , og nu har det kun gået tilbage med hendes ben de sidste 2 år (hun er 6 år) 

Så opdagede en læge de lige havde glemt denne rygmav..

Puha, det er en barsk situation

Og hvor er det bare FOR dårligt at man kan "glemme" så vigtig en ting

Håber det er gået godt i dag

Anmeld

31. oktober 2011

mortilflere

K&S skriver:

Puha, det er en barsk situation

Og hvor er det bare FOR dårligt at man kan "glemme" så vigtig en ting

Håber det er gået godt i dag

Tak pt er hun på speed som er helt normalt , så nu håber vi bare hendes sove piller virker i aften , for den gravide mor er træt

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Håber at det går bedre med hende denne gang

Og håber at de snart finder ud af hvad der er galt med hende, så I kan give hende den form for behandling / træning, hun har brug for

Anmeld

31. oktober 2011

mortilflere

Nessie skriver:

Håber at det går bedre med hende denne gang

Og håber at de snart finder ud af hvad der er galt med hende, så I kan give hende den form for behandling / træning, hun har brug for

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.