Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ved godt klokken ikke er så meget endnu. eller... hvad man nu siger men hvorfor er i stadig oppe ??her gik jeg i seng ved en 21 tiden i håb om at jeg kunne få en chance for at falde i søvn inden kæresten begyndte at snorke (han lagde sig til at spille mobil indtil jeg faldt i søvn - men da han stoppede med det, og vendte sig, vågnede jeg op... og BLING så var jeg vågen igen. prøvede så og falde i søvn igen, men fandeme nej, katten sku da lige vælte alle vores stole i hendes "jeg leger om natten" leg. øv, og min lunte er enormt kort fordi jeg ikke har kunne sove om natten de sidste 3 dage.. så nu sidder jeg her og blomstre og keeeder mig .. så join me
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Freismor skriver: ved godt klokken ikke er så meget endnu. eller... hvad man nu siger men hvorfor er i stadig oppe ??her gik jeg i seng ved en 21 tiden i håb om at jeg kunne få en chance for at falde i søvn inden kæresten begyndte at snorke (han lagde sig til at spille mobil indtil jeg faldt i søvn - men da han stoppede med det, og vendte sig, vågnede jeg op... og BLING så var jeg vågen igen. prøvede så og falde i søvn igen, men fandeme nej, katten sku da lige vælte alle vores stole i hendes "jeg leger om natten" leg. øv, og min lunte er enormt kort fordi jeg ikke har kunne sove om natten de sidste 3 dage.. så nu sidder jeg her og blomstre og keeeder mig .. så join me
Jeg er på arbejde:-)
Det siger meget om hvormeget der er at lave!!!!!!
jeg har lige pakket 7 pakker der skal sendes i morgen hehe virkelig hyggeligt kl. ko-lort
jeg har bare generelt problemer med at sove om natten - jeg kan aldrig sove før efter 4 - KÆMPE PROBLEM!!
Kan ikke tage mig sammen til at gå ind i seng! Manden er taget på endnu en øvelse... Og de første nætter når han er væk, har jeg altid svært ved at sove....
Raas skriver: HåHåJeg er lige kommet hjem efter at have været på skadestuen med min far og lillesøster
HåHåJeg er lige kommet hjem efter at have været på skadestuen med min far og lillesøster
Jeg er lige kommet hjem fra en tur ud at spise og i biografen med manden og et vennepar.Vi har set "Tintin" og den kan altså virkelig anbefales
4kløver skriver: Håber de er ok..
Håber de er ok..
Hehe nu gik han i seng - men kan hilse og sige at det er de :-)
Hans far(min svigerfar) var faldet og havde brækket benet - de kørte ved 9-tiden og kunne ikke lade lillesøsteren være alene hjemme og at køre her forbi med hende ville være helt åndsvagt for hun ville alligevel ikke kunne falde til ro
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128