Baby tager sig til ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.602 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

A&F

Min datter på 4 mdr har de sidste par dage ført sine hænder op til ørene og så væk igen.  Hun gør det i forbindelse med, når hun vågner, bliver lagt ned på gulvet og skal lege. Hun viser ikke tegn på ubehag, når hun gør det, og det er ikke fordi hun er træt. Når hun er træt gnider hun sine øjne. Jeg tænker, at det måske kan være hun har opdaget sine øre? Eller måske der er noget galt med ørene, så jeg skal ringe til lægen? Hun er også blevet forkølet i dag.

Hvad er jeres erfaring?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

mariamiss6

Mellemørebetændelse, eller begyndende samme, er ofte det der er galt når børn tager sig til ørerne, især i forbindelse med forkølelse, så afsted med jer

Anmeld

30. oktober 2011

A&F

mariamiss6 skriver:

Mellemørebetændelse, eller begyndende samme, er ofte det der er galt når børn tager sig til ørerne, især i forbindelse med forkølelse, så afsted med jer

Tænkte jeg nok, tak for dit svar

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Det samme gør mine piger... det er ren og skær fordi de synes det er hyggeligt at pille/nusse ved deres øre... 

Anmeld

30. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Har hune meget ørevoks?? Min datter har meget og hun kan godt få nogle dage hvor hun tager sig til ørene og hiver i dem, skal lige siges at hun ikke viser tegn til at ondt... men nærmere lidt kilden eller sådan i øret... Det ender som regel ud i at der falder et ordentlig stykke ørevoks ud!! Måske er det, det!?

Anmeld

30. oktober 2011

A&F

Har hune meget ørevoks?? Min datter har meget og hun kan godt få nogle dage hvor hun tager sig til ørene og hiver i dem, skal lige siges at hun ikke viser tegn til at ondt... men nærmere lidt kilden eller sådan i øret... Det ender som regel ud i at der falder et ordentlig stykke ørevoks ud!! Måske er det, det!?

Altså nogle gange kan jeg fange hendes ørevoks med et stykke papir, når det er tilgængeligt. Synes dog ikke, at hun har meget ørevoks, hmm. Måske det sidder inde i øret og driller hende?

Anmeld

1. november 2011

Albert/Alberthe1

A&F skriver:

Altså nogle gange kan jeg fange hendes ørevoks med et stykke papir, når det er tilgængeligt. Synes dog ikke, at hun har meget ørevoks, hmm. Måske det sidder inde i øret og driller hende?

Altså der er meget i min piges ører! Jeg har dog aldrig prøvet på at fjerne det selv! Men har været ved lægen og fået tjekket ørene, men hun har altså bare meget ørevoks!! Men hvis hun har meget tendens til at tage sig til ørene, så tag til en ørelæge! du behøver ingen henvisning fra egen læge, du skal bare selv ringe og få en tid!! Tror jeg ville gøre det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.