Hvorfor er nogle indlæg pludselig væk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

N&J

Fx. den med hvem man savner på baby.dk, jeg har selv skrevet i tråden, men kunne pludselig ikke finde den medmindre jeg søgte på google - jeg forstår det ikke - kan indlæg bare sådan forsvinde eller hvordan er er det lige med tråde?

Må de bare slettes uden videre - hvis de overholder baby.dk retningslinjer eller hvordan dengang med hende vi ikke må nævne fra DUM, der blev vi jo bare bedt om at lade være, andre er bare blevet lukket, så hvad sker der??? hvorfor er tråden væk??

Jeg vil meget gerne have et svar så jeg ved hvad jeg må oprettet af debatter herinde og ikke må - for medmindre det rent faktisk er et uheld den er slettet, så forstår jeg altså intet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Hansen97

N&J skriver:

OgsåFx. den med hvem man savner på baby.dk, jeg har selv skrevet i tråden, men kunne pludselig ikke finde den medmindre jeg søgte på google - jeg forstår det ikke - kan indlæg bare sådan forsvinde eller hvordan er er det lige med tråde?

Må de bare slettes uden videre - hvis de overholder baby.dk retningslinjer eller hvordan dengang med hende vi ikke må nævne fra DUM, der blev vi jo bare bedt om at lade være, andre er bare blevet lukket, så hvad sker der??? hvorfor er tråden væk??

Jeg vil meget gerne have et svar så jeg ved hvad jeg må oprettet af debatter herinde og ikke må - for medmindre det rent faktisk er et uheld den er slettet, så forstår jeg altså intet.. 

Også undren herfra... Så jeg hænger lige på...

Anmeld

30. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fordi vi ikke accepterer tråde, der er til for at skabe dårlig stemning.

NÅr der er tråde der er til for at gøre livet surt for Staff eller svine os til.

Så bliver de slettet, ingen tråde der overholder alle retningslinier bliver slettet. - VI er et forældresite og det har været ren hønsegård de sidste dage.

Jeg elsker baby.dk, men jeg elsker ikke når mine aftner og weekender skal bruges til at sørge for at holde tungen lige i munden og gøre baby.dk det dejlige sted at være, som de fleste af os elsker.

Dem der ikke elsker at være her, - de kan gå. Resten kan bruge det dejlige sted vi har til alt hvad vi har lyst til.

Jeg har svaret nok i dette indlæg og går i seng nu.

Hvis dette bliver en slagsmåls tråd, en staff er dum tråd eller andet, så sletter vi den.

Rigtig god debat - masser af kærlighed til jer der elsker baby.dk og vil have at det er et godt sted at hænge ud i cyberspace.

GOD NAT!
Zafir
Chefen.

Anmeld

30. oktober 2011

N&J

Zafir skriver:

Fordi vi ikke accepterer tråde, der er til for at skabe dårlig stemning.

NÅr der er tråde der er til for at gøre livet surt for Staff eller svine os til.

Så bliver de slettet, ingen tråde der overholder alle retningslinier bliver slettet. - VI er et forældresite og det har været ren hønsegård de sidste dage.

Jeg elsker baby.dk, men jeg elsker ikke når mine aftner og weekender skal bruges til at sørge for at holde tungen lige i munden og gøre baby.dk det dejlige sted at være, som de fleste af os elsker.

Dem der ikke elsker at være her, - de kan gå. Resten kan bruge det dejlige sted vi har til alt hvad vi har lyst til.

Jeg har svaret nok i dette indlæg og går i seng nu.

Hvis dette bliver en slagsmåls tråd, en staff er dum tråd eller andet, så sletter vi den.

Rigtig god debat - masser af kærlighed til jer der elsker baby.dk og vil have at det er et godt sted at hænge ud i cyberspace.

GOD NAT!
Zafir
Chefen.

Men så er jeg lidt tabt.. for stod der ikke bare dem man savnede fra baby- hvordan har det noget som helst med det som du beskriver at gøre - eller er det fordi tråden udviklede sig, jeg ved godt der har været et par af de tråde førhen, som er blevet slettet fordi de udviklede sig, men denne stod der kun navne i - ud af det jeg har læst, jeg bliver bare enormt forvirret Zafir - fordi jeg netop ikke forstod hvorfor lige netop dén tråd var væk...

Anmeld

30. oktober 2011

N&J

Eller også har jeg bare misset et eller andet igen herinde.. sov godt Zafir.. 

Anmeld

30. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
N&J skriver:

Men så er jeg lidt tabt.. for stod der ikke bare dem man savnede fra baby- hvordan har det noget som helst med det som du beskriver at gøre - eller er det fordi tråden udviklede sig, jeg ved godt der har været et par af de tråde førhen, som er blevet slettet fordi de udviklede sig, men denne stod der kun navne i - ud af det jeg har læst, jeg bliver bare enormt forvirret Zafir - fordi jeg netop ikke forstod hvorfor lige netop dén tråd var væk...

En tråd bliver ikke fjernet pga indlæggets navn. Den bliver fjernet hvis den går i en retning der er helt gal. - Så må I jo stole på os, at vi gør vores arbejde.
Hvis I ikke stoler på os, så lad være med at bruge tid herinde.

VI bruger IKKE 100 vis af timer FOR sjov, men reagerer på folks anmeldelser.

Vi er her for JER!

Også sagde jeg i øvrigt godnat. - og nu har jeg lukket ned.

Anmeld

30. oktober 2011

dorthemus

N&J skriver:

Kan vi ikke snart lade de ting ligge? Synes efterhånden, at det er lidt træls, at blive ved at se de her tråde

Anmeld

30. oktober 2011

N&J

dorthemus skriver:

Kan vi ikke snart lade de ting ligge? Synes efterhånden, at det er lidt træls, at blive ved at se de her tråde

Altså nu har jeg ikke set en eneste tråd der minder om min, så havde jeg da bare læst den, jeg oprettede tråden fordi jeg blev nysgerrig da jeg selv havde skrevet i tråden og den pludselig var pist væk, thats all.. og hvis man ikke spørger så får man jo ikke svar.. 

Anmeld

30. oktober 2011

N&J

Derudover så er jeg da enorm nysgerrig hvis der er restriktioner, som med den dum tråd som jeg også deltog i, jeg vil gerne vide hvis der er nye regler/regulationer som jeg skal følge ift. at debattere herinde - da jeg opretter en del debatter herinde, så når der sker noget, som en slettet tråd, så vil jeg gerne have baggrunden på plads, så jeg ikke gør det samme i min næste tråd - hvis det giver mening.. 

Anmeld

30. oktober 2011

dorthemus

N&J skriver:

Altså nu har jeg ikke set en eneste tråd der minder om min, så havde jeg da bare læst den, jeg oprettede tråden fordi jeg blev nysgerrig da jeg selv havde skrevet i tråden og den pludselig var pist væk, thats all.. og hvis man ikke spørger så får man jo ikke svar.. 

Der er oprettet en lign. inden for de sidste dage...har ihvertfald set den her til aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.