Jeg duer bare ikke til vintertiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Mira0911

Efter at vi har sat uret tilbage, kan jeg bare ikke fungere...  Jeg render hele tiden og tror at kl er mere end den egentlig er.. 

Lina kan heller ikke finde hoved og hale i det... Hun har været meget mere vågen idag end normalt... Spist meget mere... Faktisk en del mere puldret end normalt... Hun er faktisk sjældent pyldret... 

Sidder her kl. 22.11 og aner ikke hvad jeg skal give mig til.. Lina ligger ved siden af mig og pludre løs og siger oink oink... Mysser på hende hele tiden... 

Andre hvor det hele også bare er helt ved siden af idag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Efter at vi har sat uret tilbage, kan jeg bare ikke fungere...  Jeg render hele tiden og tror at kl er mere end den egentlig er.. 

Lina kan heller ikke finde hoved og hale i det... Hun har været meget mere vågen idag end normalt... Spist meget mere... Faktisk en del mere puldret end normalt... Hun er faktisk sjældent pyldret... 

Sidder her kl. 22.11 og aner ikke hvad jeg skal give mig til.. Lina ligger ved siden af mig og pludre løs og siger oink oink... Mysser på hende hele tiden... 

Andre hvor det hele også bare er helt ved siden af idag? 

Er det ikke det samme om sommeren ?

Til dit spørgsmål; næ, egentlig ikke. Jeg kom tidligere op, selvom det føltes som senere, men ellers ikke 

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Er det ikke det samme om sommeren ?

Til dit spørgsmål; næ, egentlig ikke. Jeg kom tidligere op, selvom det føltes som senere, men ellers ikke 

Om sommeren? Nej da... eller måske... 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Om sommeren? Nej da... eller måske... 

Altså når døgnet mangler en time

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Altså når døgnet mangler en time

Det er kun lige de første dage det er skide træls... 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Det er kun lige de første dage det er skide træls... 

Godt så, så kan jeg også sige at jeg er ldit ved siden af, jeg troede du ikke kunne finde ud af det indtil det blev sommer igen 

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Godt så, så kan jeg også sige at jeg er ldit ved siden af, jeg troede du ikke kunne finde ud af det indtil det blev sommer igen 

Hehe... Narj det er kun lige de første dage, nok nærmer den første uge... 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Hehe... Narj det er kun lige de første dage, nok nærmer den første uge... 

Haha så er du vist helt normal - ellers kan vi være sære sammen, men du har jo bare "jetlag"

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Haha så er du vist helt normal - ellers kan vi være sære sammen, men du har jo bare "jetlag"

haha altså... 

Anmeld

30. oktober 2011

Jeia

Min datter sov tilfældigvis en time længere i morges, så hun vågnede kl 7.30 som normalt Hun var lidt længere om at falde i søvn her til aften, men det blev ikke så sent. Det var værre med storebror, men han sov lidt over 21, det kunne være værre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.