Operation af skamlæber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Selv om der ikke kan skrives anonymt, håber jeg virkelig, at der er bare en af jer der har fået en sådan operation, og som vil fortælle mig lidt om det? Altså fået lavet jeres skamlæbe/r opereret mindre..

Skriv evt hvis jeg skal skrive til jer i en pb.

Søger virkelig erfaringer med smerter, eventuelle komplikationer du har oplevet derefter, følelserne i læberne efter operationen osv osv.

Please hjælp mig. Det er et virkelig ømt punkt for mig, og det er virkelig en grænse jeg skal overskride nu! - At skulle til lægen og fortælle om mit store problem.. Den ene læbe generer mig noget så gevaldigt i dagligdagen, så nu vil jeg opereres, så jeg ikke skal rende med den smerte det giver til hverdag..

Hjælp mig med at få svar på nogen af mine spørgsmål!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Ranarupta

Jeg har ikke den store viden indenfor emnet...Men min veninde har fået gjort begge sine skamlæber mindre, da hun bl.a. ikke kunne have stramme bukser på el. cykle.Det blev gjort på det offentliges regning og med laser.Jeg ved, at det gik forholdsvis smertefrit efter operationen og at hun er meget glad for at det blev gjort!Jeg forstår godt, at det er et ømt punkt og at det er grænseoverskridende emne, men husk at lægen er en fagperson og at h*n er til for at hjælpe dig

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Jeg har ikke den store viden indenfor emnet...Men min veninde har fået gjort begge sine skamlæber mindre, da hun bl.a. ikke kunne have stramme bukser på el. cykle.Det blev gjort på det offentliges regning og med laser.Jeg ved, at det gik forholdsvis smertefrit efter operationen og at hun er meget glad for at det blev gjort!Jeg forstår godt, at det er et ømt punkt og at det er grænseoverskridende emne, men husk at lægen er en fagperson og at h*n er til for at hjælpe dig

Mange tak for dit svar.
Ja præcis samme problemer jeg har. At cykle er have stramme bukser på kan generalt være et stort problem for mig. Under samleje, er den lidt i vejen. Og det generer mig dagligt :-( jeg vil ringe til lægen og få en snak med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.