Frej 15 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Jibbe

Så blev Frej 15 måneder og det er på tide med en lille opdatering herfra. Han tumler, løber, griner og snakker dagen lang. Vi har en fin rutine efterhånden (pånær når vi bøvler med tænder og den dumme mave).
Han er så glad og kravler op på alt han kommer i nærheden af, stikker af i det øjeblik jeg slipper ham og danser til musik i radioen ved hver en lejlighed. Han bliver SUR hvis radioen ikke spiller!! Han er fyldt med fest og farver den lille lækre dreng!

Og nu til billederne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

LinLin

Hvor er han skøn! - og stadig med store dejlige kinder Og så er han lyshåret! -det havde jeg ikke lige forestillet mig...

Anmeld

30. oktober 2011

Jibbe

Ja hans kinder forsvinder ikke forhåbentlig... Og ja han er TOTALT blond... heller ikke lige det jeg regnede med! Troede de mørke gener var dominerende. Jeg er endda den mørkeste af mine søskende og har det barn som er mest lys! Nu er han så blevet klippet for første gang så måske det bare bliver lidt mørkere så det rent faktisk ligner jeg er hans mor!

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Sikke en charmebasse. Han ligner en rigtig krudtugle

Anmeld

30. oktober 2011

Jibbe

merichs skriver:

Sikke en charmebasse. Han ligner en rigtig krudtugle

Det er han også... Jeg kan blive så jaloux på min søster som præsterede at få ham til at sidde stille og lege med hende 1 time igår da hun passede ham! 1 hel time. Det er ALDRIG sket for mig

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Jibbe skriver:

Det er han også... Jeg kan blive så jaloux på min søster som præsterede at få ham til at sidde stille og lege med hende 1 time igår da hun passede ham! 1 hel time. Det er ALDRIG sket for mig

Heheheh

Anmeld

31. oktober 2011

Jibbe

merichs skriver:

Heheheh

Måske det sker når han bliver teenager!!

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

Jibbe skriver:

Så blev Frej 15 måneder og det er på tide med en lille opdatering herfra. Han tumler, løber, griner og snakker dagen lang. Vi har en fin rutine efterhånden (pånær når vi bøvler med tænder og den dumme mave).
Han er så glad og kravler op på alt han kommer i nærheden af, stikker af i det øjeblik jeg slipper ham og danser til musik i radioen ved hver en lejlighed. Han bliver SUR hvis radioen ikke spiller!! Han er fyldt med fest og farver den lille lækre dreng!

Og nu til billederne

Hvor er han dog bare super lækker smiler... TIllykke med de 15 mdr

Anmeld

31. oktober 2011

Jibbe

Dansker I Holland skriver:

Hvor er han dog bare super lækker smiler... TIllykke med de 15 mdr

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.