Juleønsker pige 3,5 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

LotteN

Ja, så er det jo ved at være tid til ønskesedler, så er der nogle af jer der er gået i gang?

Jeg søger ønsker til en pige på 3,5 år - nogen der har nogle gode ideer der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

saxa

Årh ja samme problem her.. De kære børn har jo nærmest alt idag Farmor spurgte Yasmin hva hun ønskede sig "et kææææmpe stort badebassin!" Hehe... Det er der ski ikk sæson til..

Men nogle af ønskerne indtil videre, er forsk. slags perler, både til halskæder og plader. Mini redskabssæt til haven, diverse male, klippe, klistre ting. Tøj, gavekort til sko, tøj, legetøj (så hun selv kan være med til at vælge) kæmpe sækkestol, og alderssvarende puslespil. Det er lige hva vi har kunnet finde på indtil videre

Så lurer lige med her

Anmeld

31. oktober 2011

LotteN

saxi skriver:

Årh ja samme problem her.. De kære børn har jo nærmest alt idag Farmor spurgte Yasmin hva hun ønskede sig "et kææææmpe stort badebassin!" Hehe... Det er der ski ikk sæson til..

Men nogle af ønskerne indtil videre, er forsk. slags perler, både til halskæder og plader. Mini redskabssæt til haven, diverse male, klippe, klistre ting. Tøj, gavekort til sko, tøj, legetøj (så hun selv kan være med til at vælge) kæmpe sækkestol, og alderssvarende puslespil. Det er lige hva vi har kunnet finde på indtil videre

Så lurer lige med her

ja, jeg synes heller ikke lige der er så meget legetøj hun står og mangler... jeg er kommet frem til noget af dette:

• Hummel tøj i str. 98/
  • Osh kosh smækbukser i stribet lyserød/hvid str 3 år
  • Sko til pænt brug i str. 25 (eller gavekort til skobutik)
  • Halskæder og armbånd til leg
  • Børne DVDér (f.eks. Lille prinsesse, Peter Pedal, bamse, Postmand Per)
  • CD: Albertes bedste børnesange
  • træklaver som dette: http://www.klodsmajor.dk/vilac-klaver.product
  • Havetrampolin eller penge dertil, da blæsten tog den gamle L
  • Termotøj str 3 år
  • DVD- afspiller til bilen
  • Udklædningstøj + tilbehør
  • Pixi alfabetet http://www.saxo.com/dk/item/jan-mogensen-pixi-alfabetet-laer-bogstaver-med-pixi-haeftet.aspx
  • Tegneskabeloner
  • Bøger, alderssvarende (3,5 år)
  • Kæphest
  • keyboard med stol og mikrofon
  • (Ready-bed (sovepose med integreret luftmadras) )

men har lie fået afvide af legetøjskataloget fra fætter br udkommer på fredag - det hjælper jo en del

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Min yngste bliver tre i denne måned. Hun får et legekøkken af os, og en cdafspiller til jul.

Ellers ønsker hun sig legemad, voksendyne og sengetøj. Hun arver efter sine storesøstre, så hun mangler jo ikke noget

Hvis hun mangler nogle gode dukker at lege med, så prøv at kigge her http://stjerneleg.dk/groovy-girls-dukker (det er min egen shop) Dem har min datter en del af og er glade for dem. De er på størrelse med barbiedukkerne.

Anmeld

31. oktober 2011

LotteN

Mi skriver:

Min yngste bliver tre i denne måned. Hun får et legekøkken af os, og en cdafspiller til jul.

Ellers ønsker hun sig legemad, voksendyne og sengetøj. Hun arver efter sine storesøstre, så hun mangler jo ikke noget

Hvis hun mangler nogle gode dukker at lege med, så prøv at kigge her http://stjerneleg.dk/groovy-girls-dukker (det er min egen shop) Dem har min datter en del af og er glade for dem. De er på størrelse med barbiedukkerne.

ja, jeg kender godt til dem og de er bare super fine. Vi har dem nemlig i den børnehave jeg arbejder i

Men synes bare tilbehør m.m. er pænt dyrt... og så har hun bare SÅ meget dukkehalløj, så tror jeg venter lidt med dem.. Men havde faktisk dem på til hendes 3 års fødselsdag, men slettede dem igen

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

LotteN skriver:

ja, jeg kender godt til dem og de er bare super fine. Vi har dem nemlig i den børnehave jeg arbejder i

Men synes bare tilbehør m.m. er pænt dyrt... og så har hun bare SÅ meget dukkehalløj, så tror jeg venter lidt med dem.. Men havde faktisk dem på til hendes 3 års fødselsdag, men slettede dem igen

Vi har også haft dem hvor jeg arbejdede. De var bare super. Ja, tilbehøret er dyrt, men det er det jo også hvis man køber til barbie fx.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.