Ville i vide det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Det tror jeg er en god ide. Jeg tænker nemlig også, at hvis han kan gøre det mod sin nuværende kone, så ville han sikkert kunne gøre det igen, hvis det blev jer to.

så hvis du endnu ikke er faldet for ham, så ville jeg helt klart droppe kontakten med ham, for han lyder til at være snu!

Nårh nej nej jeg er selv optaget så er slet ikke interesseret i ham..... Han bliver bare ved at forsøge at få med mig i kanen..... Men om det bare er fordi han ikke får noget derhjemme eller hvad, aner jeg ikke....

Men tak for at give mig en anden vinkel på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

helt ærligt så er det jo ikke noget jeg vil høre. tror jeg ikke der er nogen der vil.

men jeg ville fanme ikke finde mig i at leve i et forhold hvor manden er helt tom for følelser for mig og ikke ønsker at være sammen med mig.. 

så vil jeg hellere være foruden.. 

så ja jeg vil gerne vide sådan nogle ting. selvom det er en ganske forfærdelig ting at få at vide, så må man bare klare det ud på den anden side..

Men ville du også vide det fra en fremmed?

Du ville jo ikke vide om jeg bare løj for at ødelægge jeres forhold? Det er det jeg lidt tænker..... Tror nu slet ikke jeg vil blande mig, men kan bare ikke lade være at tænke, at jeg da gerne selv ville have det af vide hvis det var min mand der havde det sådan

Anmeld

30. oktober 2011

Lunae

Anonym skriver:

Nårh nej nej jeg er selv optaget så er slet ikke interesseret i ham..... Han bliver bare ved at forsøge at få med mig i kanen..... Men om det bare er fordi han ikke får noget derhjemme eller hvad, aner jeg ikke....

Men tak for at give mig en anden vinkel på det

Jamen det var da så lidt!

Nogle mennesker er ikke så gode til det der med at holde sig til en person af gangen, og hvis man ikke vil blandes ind i familieanliggende, så er det nok bedst at holde lidt afstand!!

By the way, kan godt forstå du føler med hans kæreste - Ingen fortjener at blive behandlet sådan, end ikke om han så ikke har fået sex det sidste år

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jamen det var da så lidt!

Nogle mennesker er ikke så gode til det der med at holde sig til en person af gangen, og hvis man ikke vil blandes ind i familieanliggende, så er det nok bedst at holde lidt afstand!!

By the way, kan godt forstå du føler med hans kæreste - Ingen fortjener at blive behandlet sådan, end ikke om han så ikke har fået sex det sidste år

Nej sys sgu det er skide synd....

Men håber da han kun er sådan fordi han vil spille smart/spille på flere heste, og han i virkeligheden godt kan lide hende..... 

Anmeld

30. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Men ville du også vide det fra en fremmed?

Du ville jo ikke vide om jeg bare løj for at ødelægge jeres forhold? Det er det jeg lidt tænker..... Tror nu slet ikke jeg vil blande mig, men kan bare ikke lade være at tænke, at jeg da gerne selv ville have det af vide hvis det var min mand der havde det sådan

jeg ville da helst have at det vaar min kæreste der fortalte mig det. men hvis jeg hørte det af omveje ville jeg jo selvfølgelig gå til kæresten og bede om forklaring..

Anmeld

30. oktober 2011

anna-jonas

Jeg ville blande mig fuldstændigt uden om......................og bede kollega'en stoppe med tilbuddene, fordi vi er kollega'er, og kun har en proffesionel relation. 

Anmeld

30. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Hvis det virkelig står så slemt til med deres forhold, mon så ikke hun godt ved noget er galt? Kan ikke forestille mig at hun er så lykkelig hvis han afskyr hende sådan. Enten kunne han vinde en oscar for sit skuespil på hjemmefronten, ellers bruger han det som scorereplik på dig

Anmeld

31. oktober 2011

Filuca

Hvis det var mig, tror jeg, at jeg ville gøre ham det klart, at jeg på ingen måde var interesseret i hans tilbud. Og så ville jeg i øvrigt forsøge at forklare ham, at han burde tage sig en snak med konen...

Anmeld

31. oktober 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Det er så bare rigtig uheldigt at det er min kollega, for vi ville jo ikke kunne arbejde sammen hvis jeg skabte den slags splid i deres liv.....

Jeg tænker bare, hvorfor ikke bare tage sig sammen og forlade hende. Måske bliver hun ulykkelig nu og her, men på sigt, er det vel bedre end han render rundt og er hende utro......

Hvis han virkelige slet ikke kan holde hende ud, og absolut ikke ønsker at genoprette forholdet med hende, så synes jeg ærligt talt du skulle tage ham på tomanshånd og forsøgge at overbevise ham om at det bedste ville være at de så gik hvert til sit.

At han skal være ærlig over for hende... for på denne her måde ender de begge med at være ulykkelige, og på sigt spænder han jo faktisk ben for deres begges fremtidige lykke... Jo lænere tid han bliver sammen med hende, jo større chance er der for at han sårer hende dybt, og desto mere forhindrer han hende i at leve et lykkeligt og fuldt liv i et dejligt forhold fuld af oprigtig kærlighed....

Kan han virkelig se sig selv sammen med en kvinde han slet ikke elsker, om 50 år?

Det tror jeg ikke... Så der sker nok noget før eller siden, og endnu værre, hvis han får held til sit utroskab, hvilket han jo sikkert gør, så gør han hele sagen meget værre, især hvis hun finder ud af det.... Og det gør hun jo nok før eller siden, på den ene eller den anden måde....

Jeg synes det er synd for dem begge... han er allerede ulykkelig i sit forhold, og hun bliver det før eller siden...

Anmeld

31. oktober 2011

mariamiss6

Jeanne skriver:

Hvis det virkelig står så slemt til med deres forhold, mon så ikke hun godt ved noget er galt? Kan ikke forestille mig at hun er så lykkelig hvis han afskyr hende sådan. Enten kunne han vinde en oscar for sit skuespil på hjemmefronten, ellers bruger han det som scorereplik på dig

uh good one 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.