Anonym skriver:
Det er så bare rigtig uheldigt at det er min kollega, for vi ville jo ikke kunne arbejde sammen hvis jeg skabte den slags splid i deres liv.....
Jeg tænker bare, hvorfor ikke bare tage sig sammen og forlade hende. Måske bliver hun ulykkelig nu og her, men på sigt, er det vel bedre end han render rundt og er hende utro......
Hvis han virkelige slet ikke kan holde hende ud, og absolut ikke ønsker at genoprette forholdet med hende, så synes jeg ærligt talt du skulle tage ham på tomanshånd og forsøgge at overbevise ham om at det bedste ville være at de så gik hvert til sit.
At han skal være ærlig over for hende... for på denne her måde ender de begge med at være ulykkelige, og på sigt spænder han jo faktisk ben for deres begges fremtidige lykke... Jo lænere tid han bliver sammen med hende, jo større chance er der for at han sårer hende dybt, og desto mere forhindrer han hende i at leve et lykkeligt og fuldt liv i et dejligt forhold fuld af oprigtig kærlighed....
Kan han virkelig se sig selv sammen med en kvinde han slet ikke elsker, om 50 år?
Det tror jeg ikke... Så der sker nok noget før eller siden, og endnu værre, hvis han får held til sit utroskab, hvilket han jo sikkert gør, så gør han hele sagen meget værre, især hvis hun finder ud af det.... Og det gør hun jo nok før eller siden, på den ene eller den anden måde....
Jeg synes det er synd for dem begge... han er allerede ulykkelig i sit forhold, og hun bliver det før eller siden...
Anmeld