har i hørt det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2011

Kay

jubiii har lige set tv avisen at fertalitets behandlings bruger betalingen bliver tilbagerullet... formegentlig allerede fra nytår!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

freiasmor

Kay skriver:

jubiii har lige set tv avisen at fertalitets behandlings bruger betalingen bliver tilbagerullet... formegentlig allerede fra nytår!!!!

hvor lækkert, hvor er jeg glad på alles vegne ! hvor er det bare dejligt

Anmeld

30. oktober 2011

Becks

Kay skriver:

FEEEEEEEEEEEEEDT

Der er jeg forhåbentlig gravid  - MEN så fedt for ale dem der ikke er!

WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anmeld

30. oktober 2011

AnneP

Kay skriver:

Det har jeg slet ikke set!!! har ikke været hjemme i weekenden! -er lige "landet"

Men Håber det bliver aktuelt!!!

Så et forsigtigt men dybtfølt

WEEEEEEEEEEEEHHHHUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Anmeld

30. oktober 2011

FrkT

Nej hvor er det altså fedt! YES!

Så behøver man måske ikke opgive drømmen helt om at få børn... sådan rød regering! 

Anmeld

30. oktober 2011

Kay

jeg håber også at vi ikke får brug for det... og at metformin ordner agen... men hvis vi ikke er så heldige... så er det da bare for fedt!!

og selvfølgelig fedt for alle andre...

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Så håber jeg Kraft******** at de overholder det.

WUHUUU hvor er jeg dog glad på jeres vegne.... JA man ved jo aldrig om man selv eller nogen i familien får brug for det en dag..

JUBIIIIIIIII.

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Kay skriver:

Det er bare så fedt for JER..... 

Anmeld

30. oktober 2011

Meliora

DET ER SÅ FEDT!!!!! WEEEEE

Vi jubler herhjemme!!! Også medicinen kommer tilbage til det gamle niveau!!! Juhuuuuu! 

Anmeld

30. oktober 2011

henh01

Fedt! og hvor er det også på tide at rød regering begynder at arbejde hen imod at overholde nogle af alle deres valgløfter. På forsiden af EB stod der i dag at de indtil nu har brudt 32 valgløfter! Skræmmende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.