Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min pige har iløbet af natten fået den rødeste numse Det gør simpelthen så ond på hende. Hun skriiiger hver gang vi skifter ble, og også en del ellers. Det gør ondt langt ind i moar altså Hun spiste ret meget honningmelon i går, og jeg tænker lidt om det er derfor den røde numse lige pludselig kom. Hun får også tænder i overmunden lige nu..
Jeg har smurt med Inotyol to gange i dag, men det har slet ikke blevet bedre -hun har faktisk bare blevet endu mere rød. Nu har jeg klippet op en stofble og kogt den, også må vi håbe at den vil gøre underverker. Nogle der har erfaring med det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke med det + god bedring med numsen. Har ikke selv prøvet det men min læge han anbefalet det til irreterede numser.
businesstigger skriver: Held og lykke med det + god bedring med numsen. Har ikke selv prøvet det men min læge han anbefalet det til irreterede numser.
Mange tak Godt at høre at din læge har anbefalet det, så må man jo tro at det virkelig duer Er spent på at se hvordan numsen ser ud i morgen tidlig. Nu sover hun endelig, efter mange timer med numsefrustrasjon...
Morellen skriver: Min pige har iløbet af natten fået den rødeste numse Det gør simpelthen så ond på hende. Hun skriiiger hver gang vi skifter ble, og også en del ellers. Det gør ondt langt ind i moar altså Hun spiste ret meget honningmelon i går, og jeg tænker lidt om det er derfor den røde numse lige pludselig kom. Hun får også tænder i overmunden lige nu.. Jeg har smurt med Inotyol to gange i dag, men det har slet ikke blevet bedre -hun har faktisk bare blevet endu mere rød. Nu har jeg klippet op en stofble og kogt den, også må vi håbe at den vil gøre underverker. Nogle der har erfaring med det??
Jeg bruger kogtvands klude hver gang min søn får en rød numse.. ligger en klud på ved ble skif, og ved det næste bleskift var det faktisk næsten væk.. så..
Mikkel's mor <3 skriver: Jeg bruger kogtvands klude hver gang min søn får en rød numse.. ligger en klud på ved ble skif, og ved det næste bleskift var det faktisk næsten væk.. så..
Ej, det er da fantastisk!! Jeg har store forventninger til næste bleskift
Det er jeg super ked af håber snart det går over...
når vores dreng har totalt rød numse putter vi kartofel mel på også en stofble for så den kan få luft oven i og det gør vi i 2.-3 timer også plejer numsen være rimelig pæn uden den gør ondt mere så putter vi ble på
Masser af luft til numsen... Kartoffelmel....
Frk.S skriver: Jeg har ikke selv erfaringer med det, da vores datter heldigvis stadig ikke går haft så rød numse.Men vil da lige komme med et råd fra min sp: når i skifter ble, så blæs hende tør med en hårtørrer i stedet for bare at tørre hende.
Jeg har ikke selv erfaringer med det, da vores datter heldigvis stadig ikke går haft så rød numse.Men vil da lige komme med et råd fra min sp: når i skifter ble, så blæs hende tør med en hårtørrer i stedet for bare at tørre hende.
Ja, hårføneren er faktisk vores bedste ven Det rådet kom også vores sundhedsplejerske med da Marie var lille. Hun elsker den varme luft Så vi føner hver dag. Jeg tror hendes røde numse skyldes et stort indtag af frugt, og måske lidt at tænderne giver ekstra meget savl... Så jeg sæter min lit til kluderne
B&J skriver: Det er jeg super ked af håber snart det går over... når vores dreng har totalt rød numse putter vi kartofel mel på også en stofble for så den kan få luft oven i og det gør vi i 2.-3 timer også plejer numsen være rimelig pæn uden den gør ondt mere så putter vi ble på
Nåh, det kunne vi måske prøve ja! Lyder som en god idé Nu må vi se hvordan numsen ser ud i morgen.. nu sover hun med en kogt stofble i bleen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128