min mand kan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

lulini

Haha - andre end mig der godt kunne tænke sig at se sin mand/kæreste/forlovede i det program?

Tror nu det kunne være lidt fedt at se 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Dinna88

Haha, jeg tror faktisk vi ville komme langt!!

Men det er sjovt fordi de bruger opgaver, som folk ikke kender til.

F.eks. den opgave der lød på at lave kropsløft. Ooooork, deres mænd kunne da!! Uden problemer! Der er bare det ved det, at kropsløft er umulige for en person der ikke er trænet - hvilket de fandt ud af på den hårde måde

Og så var der den, med en mand der skulle have 8 piercings i ørerne.. Altså.. Nuvel, det er ikke slemt at blive piercet i øret (og de havde endda vaseline på kanylen!) men 8 stk? Det er da klart, at han fik det dårligt! Jeg har klaret to på én gang, og det var nok  

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

Dinna88 skriver:

Haha, jeg tror faktisk vi ville komme langt!!

Men det er sjovt fordi de bruger opgaver, som folk ikke kender til.

F.eks. den opgave der lød på at lave kropsløft. Ooooork, deres mænd kunne da!! Uden problemer! Der er bare det ved det, at kropsløft er umulige for en person der ikke er trænet - hvilket de fandt ud af på den hårde måde

Og så var der den, med en mand der skulle have 8 piercings i ørerne.. Altså.. Nuvel, det er ikke slemt at blive piercet i øret (og de havde endda vaseline på kanylen!) men 8 stk? Det er da klart, at han fik det dårligt! Jeg har klaret to på én gang, og det var nok  

hehe jeg tror også vi ville komme rimelig langt - tror faktisk det ville være rigtig sjovt at være med  

men ja det er nogle lidt spøjse opgaver en gang imellem 

Anmeld

30. oktober 2011

Dinna88

lulini skriver:

hehe jeg tror også vi ville komme rimelig langt - tror faktisk det ville være rigtig sjovt at være med  

men ja det er nogle lidt spøjse opgaver en gang imellem 

Det tror jeg også Men jeg tror ikke min kæreste og jeg ville være sjove at have med; jeg ville ikke gamble vildt og tovligt, jeg ville bruge min hjerne. Og de gør de fleste af dem ikke! 

Så var der også dem der skulle satse på hvilken stigning deres mand kunne klare.. Og de ANEDE jo ikke hvor meget en 10 % stigning er f.eks. eller jo, det gjorde det, men de troede ikke deres mænd kunne klare noget næsten. Men det var altså en nem opgave

Anmeld

30. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Kunne godt se OS i det hvertfald når jeg ser bort fra at min kæreste har dårlig ryg.

Men hold op nogen af de opgaver de skal igennem er ikke for sarte sjæle.

Anmeld

30. oktober 2011

Camillee

Vi havde faktisk snakket om at det kunne være sjovt at være med (:
For Selvfølgelig kan min mand da! :p

men ville nok ikke satse en masse hvis det er noget hvor han skal løbe, skønhedspleje eller i den dur, for det kan min mand ikke (: hehe

Anmeld

30. oktober 2011

Frk Mig

puha jeg tror ikke min mand ville være glad for hvis jeg meldte os til .. men mange af de ting de bliver udsat for ville han heller ikke kunne pga hans ryg .. og mange af dem ville jeg ikke udsætte ham for  

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

Dinna88 skriver:

Det tror jeg også Men jeg tror ikke min kæreste og jeg ville være sjove at have med; jeg ville ikke gamble vildt og tovligt, jeg ville bruge min hjerne. Og de gør de fleste af dem ikke! 

Så var der også dem der skulle satse på hvilken stigning deres mand kunne klare.. Og de ANEDE jo ikke hvor meget en 10 % stigning er f.eks. eller jo, det gjorde det, men de troede ikke deres mænd kunne klare noget næsten. Men det var altså en nem opgave

lige nu er det den der opgave med at fange flest høns på halvandet minut - den ene af dem er allergisk overfor dyr men det havde hun vist intet problem med 

hun sprang da heldigvis over fordi hende den første sagde 9 - men at sige "så må vi jo bare tage det med hvis han ikke kan tåle det" det ville jeg altså ikke byde min forlovede 

Anmeld

30. oktober 2011

Dinna88

lulini skriver:

lige nu er det den der opgave med at fange flest høns på halvandet minut - den ene af dem er allergisk overfor dyr men det havde hun vist intet problem med 

hun sprang da heldigvis over fordi hende den første sagde 9 - men at sige "så må vi jo bare tage det med hvis han ikke kan tåle det" det ville jeg altså ikke byde min forlovede 

Hey, det ville jeg kunne klare, vi har høns Men ellers er det da en svær opgave, hvis ikke de er tamme!

Ej, hold da op, det kan hun da ikke! Pengene kan da umuligt være vigtigere end hans helbred 

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

Camillee skriver:

Vi havde faktisk snakket om at det kunne være sjovt at være med (:
For Selvfølgelig kan min mand da! :p

men ville nok ikke satse en masse hvis det er noget hvor han skal løbe, skønhedspleje eller i den dur, for det kan min mand ikke (: hehe

hahaha - jeg tror ellers det kune være rigtig sjovt hvis mændende skulle give deres koner make up på med bind for øjnene xD men så igen sådan en opgave ville nok ikke være med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.