Rapunzelofsweden extensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Hendemichelle

Nogle der har erfaring med dem? Tænker på dem med clips? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Hej med dig

Jeg har tilfældigvis lige handlet ved dem a` to omgange på under en måned.

Først bestilte jeg det helt mørkebrune 2# i 60 cm. og derefter bestilte jeg endnu en omgang i samme farve, men bare i 50 cm. for at få en pænere overgang og mere fylde.

Jeg har selv et MEGET tykt hår som ca. går til under skulderbladene.

Håret er SUPER lækkert, og servicen er HELT I TOP!!!

Der kan du roligt bestille dit Hair Extensions fra.

Anmeld

30. oktober 2011

Og begge sæt var med clips.

Dog var farven ikke magen til mit eget, så nu har jeg selv farvet det, så det kommer til at matche min egen hårfarve. (Garantien på håret forsvinder dog, hvis du selv farver det efterfølgende.)

Anmeld

30. oktober 2011

Hendemichelle

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Hej med dig

Jeg har tilfældigvis lige handlet ved dem a` to omgange på under en måned.

Først bestilte jeg det helt mørkebrune 2# i 60 cm. og derefter bestilte jeg endnu en omgang i samme farve, men bare i 50 cm. for at få en pænere overgang og mere fylde.

Jeg har selv et MEGET tykt hår som ca. går til under skulderbladene.

Håret er SUPER lækkert, og servicen er HELT I TOP!!!

Der kan du roligt bestille dit Hair Extensions fra.

Det er lige den farve jeg kigger på faktisk! Er det samme farve som på billede? 

Anmeld

30. oktober 2011

Hendemichelle skriver:

Det er lige den farve jeg kigger på faktisk! Er det samme farve som på billede? 

Nej, det synes jeg ikke, at det er.

Jeg troede, at den var meget mørkere pga. billedet, men da jeg så fik håret var farven mere over i en chokoladebrun, hvilket var alt for rødligt og lysere brun end den hårfarve, jeg selv har.

Derfor farvede jeg det med "EXCELLENCE Creme-Hårfarven" fra Loreal i farve 3 (Dark Brown.)

Anmeld

30. oktober 2011

Hendemichelle

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Nej, det synes jeg ikke, at det er.

Jeg troede, at den var meget mørkere pga. billedet, men da jeg så fik håret var farven mere over i en chokoladebrun, hvilket var alt for rødligt og lysere brun end den hårfarve, jeg selv har.

Derfor farvede jeg det med "EXCELLENCE Creme-Hårfarven" fra Loreal i farve 3 (Dark Brown.)

Ja, så er spørgsmålet jo om jeg skal vælge den der hedder sortbrun 

Anmeld

30. oktober 2011

Hendemichelle skriver:

Ja, så er spørgsmålet jo om jeg skal vælge den der hedder sortbrun 

Jeg vil næsten tro det, hvis dit hår er HELT mørkebrunt/Næsten sort. Så er Dark Brown 2# ihvertfald alt for lys og mere rød i det. Jeg vil kalde 2# Chokoladebrun, og ikke mørkebrun!

Men ellers har de vist sådan et bundt med ale farverne, du kan låne imod betaling, men som du så skal sende tilbage, hvorefter at de retunerer det beløb, du har givet for at låne det.

Det tager selvfølgelig noget længere tid, og er lidt mere besværligt pga. tilbagesendelse af det, men så er du da ihvertfald helt sikker på at få den rigtige farve, så du evt. undgår enten at farve dit nye Hair Extension eller dit eget hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.