Hvilken smartphone (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

MorDk

Min htc Desire er desværre gået kold... og jeg skal have en ny... MEN hvilken? Har kigget på htc Sensation... min kæreste snakker om en Iphone 4s men tror mest jeg er til htc. Folk der har Iphone siger: 1 gang Iphone ALTID Iphone... meeeen jeg forstår det ikke helt ... for htc laver da nogle ret fede smartphones... og så kan jeg godt lide at bruge Android. MEN kom med jeres bud... HVILKEN EN SKAL JEG VÆLGE!!!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg vil og kommer ALDRIG til at eje en Iphone!!!!

Jeg er til Samsung Galaxy

Anmeld

30. oktober 2011

MorDk

LouiseVous skriver:

Jeg vil og kommer ALDRIG til at eje en Iphone!!!!

Jeg er til Samsung Galaxy

OKI ja den har jeg også kigget lidt på.

Må jeg spørge hvorfor DU ikke vil ha en Iphone?

Anmeld

30. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

MorDk skriver:

OKI ja den har jeg også kigget lidt på.

Må jeg spørge hvorfor DU ikke vil ha en Iphone?

Jeg kan ikk lide mærket. Og synes den er gjort til mere end den faktisk er...
Jeg købte min samsung sidste sommer, og den virker endnu, ingen klage skal den have. De jeg kender der har haft/ har Iphone er meget imponeret over hvad den kan..
Og ja, jeg ved godt alle selvskaber kan lave fejl. Men af det Iphone er blevet kørt op til mener jeg kun det er til at grine af at 4'ern ikke duede med alarmen efter nytåret til 2011...

Ved at købe Samsung kan den også tåle at blive tabt, uden skærmen går i stykker ... Det er en af det eneste touch pt der kan tåle det..

Anmeld

30. oktober 2011

th

MorDk skriver:

Min htc Desire er desværre gået kold... og jeg skal have en ny... MEN hvilken? Har kigget på htc Sensation... min kæreste snakker om en Iphone 4s men tror mest jeg er til htc. Folk der har Iphone siger: 1 gang Iphone ALTID Iphone... meeeen jeg forstår det ikke helt ... for htc laver da nogle ret fede smartphones... og så kan jeg godt lide at bruge Android. MEN kom med jeres bud... HVILKEN EN SKAL JEG VÆLGE!!!??

har lige købt en sony ericsson xperia, har haft den i 2 uger og er super glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.