Hvad er et lcd og et plasma tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Mi

Ja, altså vi er så de sidste i verden som har et gammeldags stort kolods af et tv. Men det fungere fint, i hvert fald indtil Januar

Men vi skal jo ud og have et nyt, og så at de havde tilbud i føtes og bilka. Det ene sted var det et LCD tv, det andet sted et Plasma TV.

Hvad er forskellen og hvad er bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

skønneunger

Mi skriver:

Ja, altså vi er så de sidste i verden som har et gammeldags stort kolods af et tv. Men det fungere fint, i hvert fald indtil Januar

Men vi skal jo ud og have et nyt, og så at de havde tilbud i føtes og bilka. Det ene sted var det et LCD tv, det andet sted et Plasma TV.

ved ikke lige med plasma. men forskellen mellem lcd og led er vist kun billedet, altså den nyere som er led har et mere klart og bedre billede. i mine øjne hvis der er store besparelser og man ikke går sindsygt op i om billed er bare lidt bedre så køb en af de lcd der er på tilbud alle steder lige nu

Anmeld

30. oktober 2011

JeNoVa

Mi skriver:

Prøv at google LCD vs Plasma, og du kan finde svarene på alle dine spørgsmål.

Anmeld

30. oktober 2011

Sara.

Mi skriver:

Min kæreste siger at LED er bedst, som koster lidt ekstre i forhold til de to du nævner.. Det er lidt tyndere og har en bedre billedekvalitet.....

Anmeld

30. oktober 2011

freiasmor

LCD : godt til både spil og film og tv, og det brænder ikke fast hvis man pauser film eller spil i længere tid.. og det samme gælder LED ..

Plasma : er god til spil , en rigtig gamer hvis man kan kalde det sådan, men billedet brænder fast hvis du pauser og går fra det.

Anmeld

30. oktober 2011

ano14316

30. oktober 2011

Mi

skønneunger skriver:

ved ikke lige med plasma. men forskellen mellem lcd og led er vist kun billedet, altså den nyere som er led har et mere klart og bedre billede. i mine øjne hvis der er store besparelser og man ikke går sindsygt op i om billed er bare lidt bedre så køb en af de lcd der er på tilbud alle steder lige nu

Vi har nemlig et LED tv i køkkenet, og der er lyden bare såååå dårlig. Det er vist noget med at de er så tynde at der ikke kan bygges en bas ind i dem. Så LED bliver det i hvert fald ikke

Anmeld

30. oktober 2011

Mi

Freismor skriver:

LCD : godt til både spil og film og tv, og det brænder ikke fast hvis man pauser film eller spil i længere tid.. og det samme gælder LED ..

Plasma : er god til spil , en rigtig gamer hvis man kan kalde det sådan, men billedet brænder fast hvis du pauser og går fra det.

Tusinde tak, det var lige det jeg ledte efter. Så tror jeg da at vi går udenom Plasma, for vi pauser rigtig meget og i længere tid, da vi har en harddiskoptager.

Anmeld

30. oktober 2011

skønneunger

Mi skriver:

Vi har nemlig et LED tv i køkkenet, og der er lyden bare såååå dårlig. Det er vist noget med at de er så tynde at der ikke kan bygges en bas ind i dem. Så LED bliver det i hvert fald ikke

så syntes jeg i skulle benytte et de mange tilbud på lcd der er lige for tiden

Anmeld

30. oktober 2011

Mi

lærkes_mor skriver:

Min kæreste siger at LED er bedst, som koster lidt ekstre i forhold til de to du nævner.. Det er lidt tyndere og har en bedre billedekvalitet.....

Vi har et LED i køkkenet, og der er lyden rigtig dårlig. Noget med at de er for tynde til at der kan bygges en ordentlig bas ind i dem, og vi vil ikke også invistere i et lydanlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.