sund lækker snack??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

henh01

Hvad kan man lave af sund lækker snack til aftenhyggen?

Vi har fået forskubbet vores måltider fordi vi har ryddet ud i vores kæmpe kælder (30 kvm) og fået smidt en hel lastbil med gamle ting ud - det tog jo sin tid og vi spiste rugbrød (aftensmad) her kl. 16.45. Jeg frygter jeg bliver sulten senere og kommer til at spise slik kage eller lign. og ville derfor på jagt efter noget sundere som også er lækkert.

Nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

lycly

Jeg synes du skal skære nogle agurker og gulerødder og så lave en hjemmelavet dressing af: creme fraise, en tsk ketjup og salt og peber . Smager SÅ godt og så er det sundt

Anmeld

30. oktober 2011

Maja_4000

Følger lige med her

Anmeld

30. oktober 2011

TWT

henh01 skriver:

Hvad kan man lave af sund lækker snack til aftenhyggen?

Vi har fået forskubbet vores måltider fordi vi har ryddet ud i vores kæmpe kælder (30 kvm) og fået smidt en hel lastbil med gamle ting ud - det tog jo sin tid og vi spiste rugbrød (aftensmad) her kl. 16.45. Jeg frygter jeg bliver sulten senere og kommer til at spise slik kage eller lign. og ville derfor på jagt efter noget sundere som også er lækkert.

Nogen ideer?

Hejsa  

Vidste du at man kan erstatte creme fraise med skyr fra levevis eller thise? Det gør vi ofte, og dypper nogle gulerod, agurke, peberfrugt, æble stave Det smager super godt 

Anmeld

30. oktober 2011

henh01

Det blev til vindruer, mandarin og blomme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.