Spray Tan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

kimfrit

Er der nogle der kan anbefalde et godt sted hvor man får personlig spray tan?

Og hvad er jeres erfaring med hensyn til hudens farve, bliver det pænt bagefter? eller bliver det oranget?

Har lige købt en ny folt kjole, og synes det kunne være flot med lidt farve i stedet for den blege krop hehe45dfer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

kimfrit

Slet ingen?

Vil også gerne vide hvor lang tid sådan noget holder

Anmeld

30. oktober 2011

.....

Har ikke selv prøvet det...men kender én som fik det gjort i USA, og hun lignede en flot neger bagefter .

Men har set nogen få det i DK, og man kunne ikke se at de fik farve..plus at de selv sagde at der var pletter rundt omkring på kroppen, så de skulle prøve det igen, da det ikke var lavet godt nok første gang

Anmeld

30. oktober 2011

Bryndis

kimfrit skriver:

Er der nogle der kan anbefalde et godt sted hvor man får personlig spray tan?

Og hvad er jeres erfaring med hensyn til hudens farve, bliver det pænt bagefter? eller bliver det oranget?

Har lige købt en ny folt kjole, og synes det kunne være flot med lidt farve i stedet for den blege krop hehe45dfer

Jeg har prøvet og få spray tan og jeg havde en kanon lækker farve efter det havde lagt sig.
Man skal nok få den et par dage før en begivenhed da man bliver mega brun til at starte med indtil man vasker det overskydende farve af
Mit holdt i 10 dage ca hvor det bare forsvandt lige så stille.

Anmeld

31. oktober 2011

kimfrit

Bryndis skriver:

Jeg har prøvet og få spray tan og jeg havde en kanon lækker farve efter det havde lagt sig.
Man skal nok få den et par dage før en begivenhed da man bliver mega brun til at starte med indtil man vasker det overskydende farve af
Mit holdt i 10 dage ca hvor det bare forsvandt lige så stille.

Okay hvor var det henne?

Anmeld

1. november 2011

Bryndis

kimfrit skriver:

Okay hvor var det henne?

I Holstebro hos en bekendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.