hård mave.. :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Tona

schonert skriver:

Vi har prøvet Lactulose - og det virker ikke ;/ - han har vært på det i en uge nu, og der ikke sket noget endnu..

så jeg håber det sviske grød virker (; 

Tak

Hvis ikke de svesker virker indenfor et døgn så syntes jeg du skal tage fat i lægen og forklare at hverken Lactulose eller svesker virker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Nolle

Amandas-mor skriver:

Hvis ikke de svesker virker indenfor et døgn så syntes jeg du skal tage fat i lægen og forklare at hverken Lactulose eller svesker virker...

synes bare det er meget underliget at Lactulose det ikke virker, -;/ 

Det er osse min plan - går igang med at lave det nu, så han har det til morgen mad, så det muligvis kan hjælpe ham imorgen

Anmeld

30. oktober 2011

marius' mor

schonert skriver:

Det er VIRKLIG hårdt - meget ! ..

Men jeg ville lige prøve det grød ellers må jeg jo tag til læge, få det er ikke til at holde ud mere..

Tak - få tippet om læge, trode bare de sagde de skulle spise noget sivsker og tag noget Lactulose

Hmmm, lige umiddelbart lyder det som om at han enten er stoppet helt til eller har meget hård mave.. også er movicol en god ting.. var det 5 mrd han er?? så får han en smule MME? I så fald kan movicolen blandes i der.. Da jeg var i praktik på børneafd. brugte vi movicol til de børn der havde forstoppelse.. ikke laktulose..

Så det er det eneste jeg kan anbefale, har jo ikke erfaring med andet.. Bruger også selv movicol til min egen dreng, jeg ville ønske at jeg var staret på det noget før.. han har simpethen ædt så mange svesker for at holde den mave i gang, at han muligvis aldrig sætter tænderne i sådan en igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.