Forhudsforsnævring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har de seneste dage lagt mærke til ved bleskift af min drengs ædler dele har ændret sig, hans pung er blevet "slap" altså stenene er næsten væk og hans tisseleif er inde ved roden tyk og udefor enden kun hud?

Han er øm når man vasker ham - er det noget der ska gøres noget ved??

Han har desuden de seneste par dage haft over 39 i feber - hænger det sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

lulini

Anonym skriver:

Jeg har de seneste dage lagt mærke til ved bleskift af min drengs ædler dele har ændret sig, hans pung er blevet "slap" altså stenene er næsten væk og hans tisseleif er inde ved roden tyk og udefor enden kun hud?

Han er øm når man vasker ham - er det noget der ska gøres noget ved??

Han har desuden de seneste par dage haft over 39 i feber - hænger det sammen?

Jeg synes du skal prøve at ringe til vagtlægen og høre - der er ofte ingen symptomer på forhudsforsnævring før i teenage alderen og et af symptomerne kan være, at forhuden blæses op som en ballon når han tisser hvis jeg husker rigtigt - men synes du skal prøve at ringe ind og høre.

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

Jeg synes du skal prøve at ringe til vagtlægen og høre - der er ofte ingen symptomer på forhudsforsnævring før i teenage alderen og et af symptomerne kan være, at forhuden blæses op som en ballon når han tisser hvis jeg husker rigtigt - men synes du skal prøve at ringe ind og høre.

Det kan d ikke skade, det lidt svært t forklare, men over selve tisseleif er han nærmest hævet...

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

Anonym skriver:

Det kan d ikke skade, det lidt svært t forklare, men over selve tisseleif er han nærmest hævet...

Jeg ville helt sikkert ringe til vagtlægen - som du selv siger, det skader ikke,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.