jeg vil også på varm sommerferie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. februar 2009

eliasogmor

ahh.. alt den snak, blir sgu så misundelig.... ville vildt gerne afsted, men tror ikke jeg får råd til det.... og vi har heller ikke nogen rejse partnere....æv bæv...stampe stampe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Miamaja

det skal du ogsaa nok komme til smukke hvis ikke lige nu saa paa et senere tidspunkt

Anmeld

8. februar 2009

Lise

Vi kommer heller ikke afsted på nogen varm sommerferie i år - med mindre den danske sommer er god i år. MEN udover at vi er fattige, så er det faktisk selvvalgt. For sidste år, hvor vi var i Toscana i juli måned, der var det bare så besværligt og ikke afslappende med en et-årig, der skulle have lur på faste tidspunkter, der ikke måtte have det for varmt, der ikke kunne få det mad han plejede, der ikke kunne være ved poolen da stenene var for varme etc. etc. Så det er ikke bare skønt at være på ferie med et lille barn...

Så i år har vi valgt det jeg mener er det klogeste vi kunne have gjort idet vi
1. vil slappe af (mine forældre kommer med, og vil tage over når der skal laves mad, puttes, leges...)
2. vil have det billigt (mine forældre er med, og vil betale det meste)
3. ikke vil have det for varmt (vi bliver som nævnt i DK)
4. Vil have det børnevenligt (et plans-sommerhus med gynger og sandkasse i den store have)

Anmeld

8. februar 2009

eliasogmor

Lise skriver:

Vi kommer heller ikke afsted på nogen varm sommerferie i år - med mindre den danske sommer er god i år. MEN udover at vi er fattige, så er det faktisk selvvalgt. For sidste år, hvor vi var i Toscana i juli måned, der var det bare så besværligt og ikke afslappende med en et-årig, der skulle have lur på faste tidspunkter, der ikke måtte have det for varmt, der ikke kunne få det mad han plejede, der ikke kunne være ved poolen da stenene var for varme etc. etc. Så det er ikke bare skønt at være på ferie med et lille barn...

1. vil slappe af (mine forældre kommer med, og vil tage over når der skal laves mad, puttes, leges...)
4. Vil have det børnevenligt (et plans-sommerhus med gynger og sandkasse i den store have)

lyder også super lækkert....det kunne jeg også være tilfreds med.....

Anmeld

8. februar 2009

Miamaja

Lise skriver:

enig jeg vil helst vare hjemme med guldklumpen og sagde fra til en tur sidste sommer til costa rica, som saa min mand tog en ven med istedet . mange synes jeg var skor ikke at tage med, men jeg ville hellere vaere hjemme med min dreng

Anmeld

8. februar 2009

A.

eliasogmor skriver:

ahh.. alt den snak, blir sgu så misundelig.... ville vildt gerne afsted, men tror ikke jeg får råd til det.... og vi har heller ikke nogen rejse partnere....æv bæv...stampe stampe

æv bøv kan du så bestemme om du vil på ski ferie eller varm sommerferie..hehe jeg skal nok ta´med på ferie hehehehe så har du da en partner så ta´vi sgu hanne med også hehe..

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

Vi må da tage afsted en hel flok enlige mødre, mon vi så ikke også kan få lidt rabat...om ikke andet kan vi da finde en campingplads eller et vandrehjem-smiler

Anmeld

8. februar 2009

A.

Eva skriver:

Vi må da tage afsted en hel flok enlige mødre, mon vi så ikke også kan få lidt rabat...om ikke andet kan vi da finde en campingplads eller et vandrehjem-smiler

ikke dårligt ide da...

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

agnieszka skriver:

ikke dårligt ide da...

Nej, vel...det må vi da kunne planlægge...må da være flere enlige kvinder som synes det er træls at sidde midt i familiehelvedet og er vi flere så kommer der vel rabat som jo ikke kommer nårman kun er en forældre...er så skod tilstande for enlige...på det område.

Anmeld

9. februar 2009

eliasogmor

Eva skriver:

Nej, vel...det må vi da kunne planlægge...må da være flere enlige kvinder som synes det er træls at sidde midt i familiehelvedet og er vi flere så kommer der vel rabat som jo ikke kommer nårman kun er en forældre...er så skod tilstande for enlige...på det område.

den campingplads jeg arbejdede på, da jeg ventede elias havde en uge en single camp....den hedder trældenæs camping, fredericia.....ved ikke om de har det mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.