Er mit ønske så forfærdeligt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Chalala85

Loa skriver:

Jeg syntes altså sagtens han kan hedde begge dele..... Slet ingen problemer der..... Dog syntes jeg det lyder bedre med fjeldberg Andersen, fordi Andersen lyder mest som et efternavn og derfor klinger bedst til sidst... Men det er jo bare min mening Må du egentlig ikke ændre mikkels efternavn?

Er lidt enig der.. men HVIS og kun HVIS vi en dag skal giftes.. kræver jo han nosser sig sammen og falder og en træstup haha så vil jeg også hedder Andersen Fjeldberg... så det er mere derfor...

Nej... kan desværre ikke uden Kim accept..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Chalala85

Billemyre skriver:

Det må man sige 

Dejligt at høre, at din kæreste er på din side - Så er der jo i virkeligheden ikke mere at rafle om, selvom det selvfølgelig aldrig er fedt at skulle have noget udestående med familien, hvad enten det er med ens egen eller kærestens.

Ih, hvor er det æv og dumt at mange (for det tror jeg) familier synes, det er deres anliggende omkring det med navne.
Man hører det så tit.. Brok eller kommentarer over både med for- og efternavn.

Jeg  i hvert fald for at du og kæresten finder jeres helt egen og rigtig navne sammensætning 

Det er helt klart det vigtigste og er super glad for han er på min side

Jeg håber også vi finder en god løsning...

Kunne være man bare skulle fortælle dem at deres negative holdninger ingen interesse har heh

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

lulini skriver:

Jeg synes bare det lød MEGA godt allerede første gang - og hvis du bytter rundt på dem så Andersen er til sidst - lyder det slet ikke lige så godt, men det lyder heller ikke dumt - men Andersen Fjeldberg lyder bare f*cking godt 

- du kan da altid trøste svigerforældrene med at han ikke skal hedde Tom Jerne som en i min venindes familie hedder 

eller Paprika Sten 

hihi ja det er jeg også ganske tilfreds med

Anmeld

30. oktober 2011

Billemyre

Chalala85 skriver:

Det er helt klart det vigtigste og er super glad for han er på min side

Jeg håber også vi finder en god løsning...

Kunne være man bare skulle fortælle dem at deres negative holdninger ingen interesse har heh

Hehe, det lyder som en rigtig god idé 

Anmeld

30. oktober 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Er lidt enig der.. men HVIS og kun HVIS vi en dag skal giftes.. kræver jo han nosser sig sammen og falder og en træstup haha så vil jeg også hedder Andersen Fjeldberg... så det er mere derfor...

Nej... kan desværre ikke uden Kim accept..

Nårh ja okay det kan jeg godt se... Må lægge ting ud han kan falde over Ej hvor irriterende... Sys Kim har lidt for meget at sige.....

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

Loa skriver:

Nårh ja okay det kan jeg godt se... Må lægge ting ud han kan falde over Ej hvor irriterende... Sys Kim har lidt for meget at sige.....

Sys jeg bestemt også han har-.. stod det til mig så havde jeg fuld forældremyndighed har har jo alligevel intet at gøre med Mikkels ve og vel bortset fra han ser ham lidt.

Anmeld

30. oktober 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Jeg har jo et brændene ønske om at vores søn også får mit efternavn. Noget så eksotisk som Andersen hehe men det vil jeg virkelig gerne.

Han får derfor et navn måske et mellemnavn så Andersen Fjeldberg til efternavn.

Meeeen gud hvor jeg høre for det...

" ej Andersen er da så almindeligt og kedeligt" self fra min svigerfamilie haha...

Men altså, Mikkel har ikke mit efternavn Men sin fars fordi jeg lod mig overtale... ( Vi er ikke sammen længere )

Derfor ønsker jeg så inderligt at vores kommende søn for begge navne...

Er det så skrækkeligt.. bare fordi det er så normalt og dødkedeligt????

Vores prinsesse får mit mellemnavn (Grønborg) og så får hun kærestens efternavn (Palm)..

Min far blev ked af det ikke blev hans og mit efternavn, men jeg synes bare det er så FRYGTELIGT kedeligt.. (Jensen)

Så derfor måtte det blive sådan..

Du/i skal gøre hvad I synes og føler for, og så må folk jo bare tage det med..

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Vores prinsesse får mit mellemnavn (Grønborg) og så får hun kærestens efternavn (Palm)..

Min far blev ked af det ikke blev hans og mit efternavn, men jeg synes bare det er så FRYGTELIGT kedeligt.. (Jensen)

Så derfor måtte det blive sådan..

Du/i skal gøre hvad I synes og føler for, og så må folk jo bare tage det med..

Lige præcis.. det har jeg heldigvis også indset nu

Anmeld

30. oktober 2011

annec

Chalala85 skriver:

Jeg har jo et brændene ønske om at vores søn også får mit efternavn. Noget så eksotisk som Andersen hehe men det vil jeg virkelig gerne.

Han får derfor et navn måske et mellemnavn så Andersen Fjeldberg til efternavn.

Meeeen gud hvor jeg høre for det...

" ej Andersen er da så almindeligt og kedeligt" self fra min svigerfamilie haha...

Men altså, Mikkel har ikke mit efternavn Men sin fars fordi jeg lod mig overtale... ( Vi er ikke sammen længere )

Derfor ønsker jeg så inderligt at vores kommende søn for begge navne...

Er det så skrækkeligt.. bare fordi det er så normalt og dødkedeligt????

Nej syntes jeg bestemt ikke.

Min søn hedder også Christensen, og det er jo også ret almindelig. Men vil også ha at han hed vores begges

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

annec skriver:

Nej syntes jeg bestemt ikke.

Min søn hedder også Christensen, og det er jo også ret almindelig. Men vil også ha at han hed vores begges

Dejligt jeg ikke er alene med den holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.