kan jeg amme mit 2 barn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

merle2010

jeg er sådan i tvivl om jeg kan amme mit 2 barn, da det er mit største ønske at amme

med mit første barn gav jeg op efter 3 dage da mælken ikke løb til selvom hun hang i brystet konstant...

hun skreg s snart jeg tog hende fra brystet

jeg var sååå træt efter fødslen og kunne ikke overskue det, så jeg valgte flaske...

jeg har haft piercinger i begge bryster, men der kan godt komme mælk ud af dem..

jeg drømmer om at ligge og amme i sengen og sidde og hygge amme, det er såååå meget nemmere end flaske, det er pænt besværligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Cookiemonsteret

merle2010 skriver:

jeg er sådan i tvivl om jeg kan amme mit 2 barn, da det er mit største ønske at amme

med mit første barn gav jeg op efter 3 dage da mælken ikke løb til selvom hun hang i brystet konstant...

jeg var sååå træt efter fødslen og kunne ikke overskue det, så jeg valgte flaske...

jeg har haft piercinger i begge bryster, men der kan godt komme mælk ud af dem..

jeg drømmer om at ligge og amme i sengen og sidde og hygge amme, det er såååå meget nemmere end flaske, det er pænt besværligt...

Jeg kender en der oplevede det samme som dig ved første barn, men hun ammer barn nr 2 fint  

Så tror det er forskelligt om man kan eller ikke kan  

Det med piercinger gør at mælk ikke kan komme ud er bare en skråne, det er kun hvis der er blevet skudt ignnem en mælkekirtel Jeg Ammede fint på trods af piercing  

Anmeld

30. oktober 2011

Hvem?

merle2010 skriver:

Aner det ikke, jeg opgav ved min første efter godt 6 uger, da jeg ingen mælk havde, amning siger mig intet og jeg bryder mig ikke om det, derfor blev nr. 2 flaskebarn med det samme.

Men hvis du drømmer om det, syntes jeg da bare du skal prøve, så har du da givet det en chance.

Good luck

Anmeld

30. oktober 2011

Christine

merle2010 skriver:

Det er vist meget normalt at mælken først løber til efter 4 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.