14 årige dreng skudt 6 gange!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Gittemor09

Mira0911 skriver:

Jeg har meget svært ved at tro på at dette er rigtigt....! Der står intet på nettet om det... 

Andre end mig der synes det virker lidt mystisk???? 

"R.I.P til den 14 årige dreng, der er blevet skudt 6 gange af hans stedfar. Denne dreng beskyttede sin 2 år gamle lillesøster, der var ved at blive voldtaget af denne stedfar. Den lille pige blev ikke skadet, til tak for hendes modige storebror. Deres mor var på arbejde da alt dette skete. Nu kæmper den unge mand for sit liv, men læger siger at han ikke vil overleve, med mindre han får en operation ...... som er meget dyr, og denne operation har moren ikke penge nok til at betale for. Alle facebook selskaber har taget imod et tilbud som lyder på, at donere 45 cents for hver gang en poster dette på deres væg, så please kopier og sæt dette ind på din væg, så vi sammen kan hjælpe med at redde denne drengs liv ♥"

jeg har kun set opdateringer hvor det står på en anden måde...

"min medfølelse går til den 14-årige dreng.... o.s.v" 

har ikke set hvor der står RIP...!! 

mon ikke facebook ville få det fjernet hvis det ikke passede?? jeg ved det selvfølgelig ikke, men de burde da gå ind og blande sig hvis det er løgn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Mira0911

Gittemor09 skriver:

jeg har kun set opdateringer hvor det står på en anden måde...

"min medfølelse går til den 14-årige dreng.... o.s.v" 

har ikke set hvor der står RIP...!! 

mon ikke facebook ville få det fjernet hvis det ikke passede?? jeg ved det selvfølgelig ikke, men de burde da gå ind og blande sig hvis det er løgn...

Ja, men det gør facebook ikke... Så skulle de være meget mere vågen end hvad de er nu...  

Anmeld

30. oktober 2011

Gittemor09

Mira0911 skriver:

Ja, men det gør facebook ikke... Så skulle de være meget mere vågen end hvad de er nu...  

okay, jeg har bare set at de har slettet meget og advaret om falske ting...!!  

men de kan selvfølgelig ikke nå alt på en gang...!"

Anmeld

30. oktober 2011

lukasmor

Sikke en gang hø! Hvis sådan en tragisk ting skete ville vi helt sikkert høre noget om det! og her snakker vi ikke facebookopdateringer tror HELDIGVIS vi kan regne med at det er en gang fis

Anmeld

30. oktober 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Jeg har meget svært ved at tro på at dette er rigtigt....! Der står intet på nettet om det... 

Andre end mig der synes det virker lidt mystisk???? 

"R.I.P til den 14 årige dreng, der er blevet skudt 6 gange af hans stedfar. Denne dreng beskyttede sin 2 år gamle lillesøster, der var ved at blive voldtaget af denne stedfar. Den lille pige blev ikke skadet, til tak for hendes modige storebror. Deres mor var på arbejde da alt dette skete. Nu kæmper den unge mand for sit liv, men læger siger at han ikke vil overleve, med mindre han får en operation ...... som er meget dyr, og denne operation har moren ikke penge nok til at betale for. Alle facebook selskaber har taget imod et tilbud som lyder på, at donere 45 cents for hver gang en poster dette på deres væg, så please kopier og sæt dette ind på din væg, så vi sammen kan hjælpe med at redde denne drengs liv ♥"

hvis det var sket, så havde der stået noget på en af div nyhedssites. og jeg kan ikke finde noget. så mon ikke det er opspind...

hvis det er sket så er det jo helt sdikkert forfærdeligt.. men.. jeg ve sgu ikke om det er sandt så!

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

hvis det var sket, så havde der stået noget på en af div nyhedssites. og jeg kan ikke finde noget. så mon ikke det er opspind...

hvis det er sket så er det jo helt sdikkert forfærdeligt.. men.. jeg ve sgu ikke om det er sandt så!

Der står jo ikke noget om det nogle steder... 

Anmeld

30. oktober 2011

SofieW

jeg tror ikke på det... der står R.I.P og længere nede i teksten står der han kæmper for sit liv, det giver ikke mening i mit hoved...

Anmeld

30. oktober 2011

Clisolka

Jeg tror heller ikke på den... 

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Jeg tror heller ikke på den... 

Nu kom dette frem på facebook! 

Så kører der endnu tragisk "status historie" på Facebook ... denne gang om en 14 årig dreng .. Der er ved at dø... Efter at have reddet sin 2 årlige lillesøster fra voldtægt ... Og ja så kan du sikkert regne resten ud .. MEN..
Undrer mig bare over noget...
1: Hvorfor er der INTET i nyhedsmedierne om det OVERHOVEDET ??? Kunne det være fordi den er fake ?? 
2 : Hvis denne unge helt svæver imellem li v og død efter sådan en helte gerning .. Hvorfor smider de så kaldte "selskaber" så ikke bare pengene ... Det er da meget bedre reklame ?? Kunne det være fordi den er fake ??
3: Hvordan kan så mange mennesker hoppe på alle de sindssyge historier ..som gang på gang florerer her på Facebook med opfordringer om at "poste" den i din status ... For så redder vi den ene eller den andet... ???... 

Hvad med at vi alle HVER DAG prøver at gøre en positiv forskel i et andet menneskes liv som vi møder på vores vej i "Den virkelige verden"???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.