Anetteb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Sabsy

AnetteB du har ikke været online siden kl 12:17 igår, håber du ligger med lillepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Dianaaa

AnetteB du har ikke været online siden kl 12:17 igår, håber du ligger med lillepigen

hun har været på facebook for ca en time siden, så tror desværre ikke hun har født endnu. men lad os krydse finger for at der snart sker noget

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

hun ligger ikke med lille pigen endnu. hun er træt og igår fik hun taget sig en ordentlig morfar. :-)

ligeså snart der ser noget ved jeg at søde kofoed opdatere natten lang om nødvendig. hehe.

Anmeld

30. oktober 2011

MetteT

Bubbes skriver:

Det håber jeg ikke hun gør, for så har hun da vist liiiiige glemt at fortælle det til sin søster... 

Knus Mette

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

MetteT skriver:

Det håber jeg ikke hun gør, for så har hun da vist liiiiige glemt at fortælle det til sin søster... 

Knus Mette

Haha. ja det ville da være en øv Situation. :-)

Anmeld

30. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

hun ligger ikke med lille pigen endnu. hun er træt og igår fik hun taget sig en ordentlig morfar. :-)

ligeså snart der ser noget ved jeg at søde kofoed opdatere natten lang om nødvendig. hehe.

Altid. :-D men synes det er øv, at det hele gik i sig selv den anden dag. Vil så gerne snart se sophia, specielt fordi vi holder anas dåb om 14 dage, der skulle anette jo gerne med.

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Altid. :-D men synes det er øv, at det hele gik i sig selv den anden dag. Vil så gerne snart se sophia, specielt fordi vi holder anas dåb om 14 dage, der skulle anette jo gerne med.

JA det kan jeg godt forstå du synes. hehe
JA hun kan altså godt se at komme ud bettepigen. især når nu hun skal emd til Anastasias dåb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.