HJÆLP! (sygeplejerske studerende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Maemi

Hej damer . 

Håber at nogle af mig kan hjælpe mig.
Jeg skal starte på sygeplejerske studiet her til februar 2012 i Hillerød, og glæder mig rigtigt meget!

Nu er jeg så blevet inviteret på en rejse til Maldiverne, og skal afsted i påsken i 10 dage. Det er jo ikke et tilbud man siger nej til - så det betyder at jeg er nødtil at holde fri torsdag og fredag før påskeferien enlig starter...

Nu er mit dilemma, at jeg jo kun har været i skole lige klap 2 måneder der,  - og er lidt bekymret for om der kommer en eksamen der allerede eller hvordan?

Sorry det meget rodet indslag, men nogle som kan hjælpe?  

Tak på forhånd . 

// Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

TrineMine86

Maemi skriver:

Hej damer . 

Håber at nogle af mig kan hjælpe mig.
Jeg skal starte på sygeplejerske studiet her til februar 2012 i Hillerød, og glæder mig rigtigt meget!

Nu er jeg så blevet inviteret på en rejse til Maldiverne, og skal afsted i påsken i 10 dage. Det er jo ikke et tilbud man siger nej til - så det betyder at jeg er nødtil at holde fri torsdag og fredag før påskeferien enlig starter...

Nu er mit dilemma, at jeg jo kun har været i skole lige klap 2 måneder der,  - og er lidt bekymret for om der kommer en eksamen der allerede eller hvordan?

Sorry det meget rodet indslag, men nogle som kan hjælpe?  

Tak på forhånd . 

// Mathilde

hej

aller først.. sikke dog skøønt med sådan en ferie, det bliver super lækkert

jeg ved at der er eksamen hver 10ende uge (eller det var der i hvert fald da jeg læste til sygeplejerske ) men ellers vil jeg da prøve at kontakte skolen, de ved sikkert allerede nu hvilke dage der er eksamen, så ring og forhør dig på mandag. så skal du da ikke spekulere mere over det

og så må du have en fantastisk rejse og al held og lykke med uddannelsen, det er en fantastisk uddannelse

Anmeld

30. oktober 2011

MissTas

Jeg læser til sygeplejerske nu og som der tidligere er skrevet, varer hvert modul 10 uger, dvs. 2,5 måned. Jeg mener bare at eksamen er fredag lige før påskeferien. Startede selv i februar for to år siden, men er ikke helt sikker.. Sys dog du skal undersøge det, inden i bestiller billetter til ferien

Håber for dig du kan komme afsted

Anmeld

30. oktober 2011

Victoriasmor88

Der tror jeg du skal til eksamen lige før påskeferien  et modul varer 10 uger 

Anmeld

31. oktober 2011

Maemi

TrineMine86 skriver:

hej

aller først.. sikke dog skøønt med sådan en ferie, det bliver super lækkert

jeg ved at der er eksamen hver 10ende uge (eller det var der i hvert fald da jeg læste til sygeplejerske ) men ellers vil jeg da prøve at kontakte skolen, de ved sikkert allerede nu hvilke dage der er eksamen, så ring og forhør dig på mandag. så skal du da ikke spekulere mere over det

og så må du have en fantastisk rejse og al held og lykke med uddannelsen, det er en fantastisk uddannelse

Mange tak! Jeg glæder mig virkelig også bare rigtigt meget  

Men ja, det nemmeste er nok bare at ringe til skolen og høre, og så krydse fingre for at det lige flasker sig uden om... Har tid i morgen, så må jeg gribe knoglen . 

Mange tak, for svaret! 

Anmeld

31. oktober 2011

AnnaK89

Altså her er der ikke noget der hedder påskeferie

Anmeld

31. oktober 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Altså her er der ikke noget der hedder påskeferie

der er de alm. helligdage som hører til påsken.. skærtorsdag og langfredag .. der har man fri..

og mener da jeg startede i februar for to år siden, så er man til eksamen fredagen før ale påskedagene og efter en eksamen har man altid en uges fri, så man kan godt kalde den uge for påskeferie

Anmeld

31. oktober 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

der er de alm. helligdage som hører til påsken.. skærtorsdag og langfredag .. der har man fri..

og mener da jeg startede i februar for to år siden, så er man til eksamen fredagen før ale påskedagene og efter en eksamen har man altid en uges fri, så man kan godt kalde den uge for påskeferie

Ja det kan man da

Havde ikke lige tænkt på helligdagene - men kun på at det jo ikke er lige som i folkeskolen

Anmeld

1. november 2011

Maemi

Tak for svarene :-) 

Jeg har ringet og snakket med en studievejleder her til morges, og det er rigtigt nok at der ligger en skriftlig eksamen lige deromkring.

Øv bøv, det må jeg så lige finde ud af hvordan jeg tackler.

Og omkring det med ferien, så tror jeg også kun man har fri helligdagene, men så må jeg jo 'holde fri' de andre fire hverdage.
Sådan et tilbud siger man da ikke nej til . (jeg gør ihvertfald ikke!)

Ha' en forsat god dag.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.