Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stort tillykke...
hun er da bare en herlig en at se på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Stort tillykke Hvor er det nogle dejlige billeder af guldklumpen
Stort tillykke
Hvor er det nogle dejlige billeder af guldklumpen
Tak
Maja_4000 skriver: Tillykke med hende igen
Tillykke med hende igen
Hihi tak
Maja88 skriver: stort tillykke... hun er da bare en herlig en at se på
Mange tak
Stort tillykke med den smukke lille sag
Babymor2010 skriver: Godmorgen piger Ja, så bliver min prinsesse 1 år i dag Tiden er gået rigtigt stærkt - jeg føler stadig det var i går, at jeg stod med den positive test. Hun er blevet en lille rod og skal være med i alt - og bedst af alt: hun nåede at lære at kravle inden hun blev 1 år, så nu venter vi spændt på at hun tager de første skridt Kan i alle have en fortsat god søndag
Godmorgen piger
Ja, så bliver min prinsesse 1 år i dag Tiden er gået rigtigt stærkt - jeg føler stadig det var i går, at jeg stod med den positive test.
Hun er blevet en lille rod og skal være med i alt - og bedst af alt: hun nåede at lære at kravle inden hun blev 1 år, så nu venter vi spændt på at hun tager de første skridt
Kan i alle have en fortsat god søndag
Tillykke med hende!!
Hehe tillykke med pigens første fødselsdag Det er en STOR dag Og hvor er hun dog fin med sit strit hår hihi.. Lækker tøs du har dig
Zeus skriver: Tillykke med hende!!
Taaaark, ja Cajsa følger jo snart trop
Smukke smukke pige.
Stort tillykke med hende!!
Tiden går bare alt for hurtigt
Dansker I Holland skriver: Hehe tillykke med pigens første fødselsdag Det er en STOR dag Og hvor er hun dog fin med sit strit hår hihi.. Lækker tøs du har dig
Mange tak Ja, det er en STOR dag i dag - den første
Haha, det var faderen som legede med hendes hår den anden dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128