Hjælp til gave til pige 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

nvm

Hjæææælp min prinsesse blir et år den 8. Og hun mangler INTET. Hvad skal jeg dog finde på til hende. Tøj har hun masser af, legetøj mangler hun bestemt heller ikke. Cykel hjelm,stol, trailer osv har vi. Ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal finde på. Skal købe en lille ting fra hendes søster og så fra mig selv heeeelp mé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

MetteS81

Måske noget fint til hendes værelse? Fx en uro eller et ophæng til vinduet af skaller? Man kan få dem i de fineste pastelfarver! Det er ikke legetøj men istedet noget farverigt og nyt hun kan kigge på... 

Anmeld

30. oktober 2011

Lou87

nvm skriver:

Hjæææælp min prinsesse blir et år den 8. Og hun mangler INTET. Hvad skal jeg dog finde på til hende. Tøj har hun masser af, legetøj mangler hun bestemt heller ikke. Cykel hjelm,stol, trailer osv har vi. Ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal finde på. Skal købe en lille ting fra hendes søster og så fra mig selv heeeelp mé

Kan huske vi ønskede os ting som...

- Gyngestativ - Gynge - Cd afspiller - Åh abe boksen - Juniordyne - Junior sengetøjssæt - Cykel stol + hjelm - Tøj i det nr hun ska bruge næste gang - Legetøj fra 1 år - Penge/gavekort til fotograf

Håber der er nogle ideer imellem
Ikk nemt når man har alt til de små unger hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.