Nogen med erfaring ang spiral....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

E.J.mor.

hej piger

I tirsdags fik jeg hevet min spiral ud, og den dag blødt jeg lidt.

onsdag blødt jeg slet ik,,,,fedt tænkte jeg.

torsdag begyndte mine styrt blødninger igen og har varet lige siden må gå med tamponer for at holde det ud.

er der nogen der har erfaring med at efter at få hevet den ud så bløder man/ får hurtig mens,,og hvor længe varet jeres???

håber der er nogen som kan hjælpe...ville gerne ha det stoppet..

hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Muffin_girl

E.J.mor. skriver:

hej piger

I tirsdags fik jeg hevet min spiral ud, og den dag blødt jeg lidt.

onsdag blødt jeg slet ik,,,,fedt tænkte jeg.

torsdag begyndte mine styrt blødninger igen og har varet lige siden må gå med tamponer for at holde det ud.

er der nogen der har erfaring med at efter at få hevet den ud så bløder man/ får hurtig mens,,og hvor længe varet jeres???

håber der er nogen som kan hjælpe...ville gerne ha det stoppet..

hilsen charlotte

Altså jeg har stadig min.. men har fået af vide man kan bløde meget efter, fordi man jo ikke har haft sådan vildt meget mens..

Men har du haft normale blødninger imens du har haft den ? 

Anmeld

30. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg fik min taget ud sidste tirsdag fordi jeg blev ved med at have kvalme og ondt så jeg kunne ikke tåle den.. men jeg blødte overhovedet ikke så jeg kan desværre ikke hjælpe dig jeg har blødt lidt 3 dage efter jeg fik den ud, men det gik hurtigt over igen...

Anmeld

30. oktober 2011

E.J.mor.

AalborgPigen skriver:

Altså jeg har stadig min.. men har fået af vide man kan bløde meget efter, fordi man jo ikke har haft sådan vildt meget mens..

Men har du haft normale blødninger imens du har haft den ? 

hej

ingen mens overhovedet imens jeg har haft min hormon spiral i lidt over et år.

jeg fik den spiral pga mine voldsomme blødninger og mens smerter og pga min slimhinde vokset,,,så havde stor glæde af den.

men nu har jeg blødt meget siden onsdag morgen og ad de klumper ( sorry mit ordvalg)

jeg har fået den taget ud fordi jeg vil være gravid igen,,,,men vi kan ikke komme igang når jeg bløder

hilsen charlotte

Anmeld

30. oktober 2011

Muffin_girl

E.J.mor. skriver:

hej

ingen mens overhovedet imens jeg har haft min hormon spiral i lidt over et år.

jeg fik den spiral pga mine voldsomme blødninger og mens smerter og pga min slimhinde vokset,,,så havde stor glæde af den.

men nu har jeg blødt meget siden onsdag morgen og ad de klumper ( sorry mit ordvalg)

jeg har fået den taget ud fordi jeg vil være gravid igen,,,,men vi kan ikke komme igang når jeg bløder

hilsen charlotte

Tror du ikke det kan skyldes at du slet ikke har haft mens.. min læge siger at man godt kan få sådan en gennemskyld af mens,. Men hvis du er usikker så ring da til lægen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.