Nogen der kan lave broderier??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

celkt

Seker skriver:

Ja.. Kunne godt tænke mig sådan en man kan hænge pakker på til pakke kalender.. Nogen som kan lave eller ved hvor man kan købe en færdig lavet en:-)

jeg har faktisk en der er halv færdigt, jeg gerne vil sælge dig, hvis det var. Da jeg var indlagt til aflastning på sygehuset, havde jeg bare behov for noget mellem hænderne, og så købte min svigerinde en til mig, jeg arbejde på. Men det er slet ikke min stil, jeg er mere til de gammeldags motiver. Men hvis du er interesseret kan jeg da fotografere den så du kan se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

wmillapigenw

jeg kan godt finde ud af at lave sådan en hvis jeg har et mønster til det

Anmeld

30. oktober 2011

Seker

celkt skriver:

jeg har faktisk en der er halv færdigt, jeg gerne vil sælge dig, hvis det var. Da jeg var indlagt til aflastning på sygehuset, havde jeg bare behov for noget mellem hænderne, og så købte min svigerinde en til mig, jeg arbejde på. Men det er slet ikke min stil, jeg er mere til de gammeldags motiver. Men hvis du er interesseret kan jeg da fotografere den så du kan se...

Jeg vil gerne se motivet:-) kan den være færdig til december og hvad koster den

Anmeld

30. oktober 2011

Seker

Aniteb skriver:

Jeg ville godt kunne lave en til dig, men prisen ligger mellem 750-1000 kr, da jeg tillader mig at forlange 500 for at lave den, da det altså ikke er noget man bare lige gør, og det kommer an på hvilken en du vil have, da de ligger mellem 269 og 579 kr i matrialer, der hvor jeg bestiller. det gør jeg på www.margaretha.dk

Hilsen Betina

Har du nogle motiver eller skal jeg selv komme med det?? Har set en i hjemmet der er 80x127 cm der står materialet koster 547 at bestille kan du lave sådan en inden december?? Betaler gerne 500 bare for du laver den plus materiale

Anmeld

30. oktober 2011

Plysbjørnen

Seker skriver:

Har du nogle motiver eller skal jeg selv komme med det?? Har set en i hjemmet der er 80x127 cm der står materialet koster 547 at bestille kan du lave sådan en inden december?? Betaler gerne 500 bare for du laver den plus materiale

Hvis du kigger på den hjemmeside jeg har opgivet, og finder den du gerne vil have (under jul), så skal jeg nok bestille den hjem og få den syet. Og så skal jeg nok få den færdig, så du kan få den til december.

Anmeld

30. oktober 2011

Seker

Aniteb skriver:

Hvis du kigger på den hjemmeside jeg har opgivet, og finder den du gerne vil have (under jul), så skal jeg nok bestille den hjem og få den syet. Og så skal jeg nok få den færdig, så du kan få den til december.

Har valgt denne:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2011

celkt

jeg finder den lige frem sammen med kameraet. Men lad mig lige vide, hvis du ikke er interesseret alligevel, for så gider jeg ikke lede efter den...

Anmeld

26. november 2011

Plysbjørnen

Er der nogen der ved hvor Seker er blevet af??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.