x-navlepiercing og gravid?? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Piger er jeres navler også gået HELT AMOK der hvor I har haft jeres navlepiercinger?? 

Mit ser fuldstændig sindsygt ud og føles som om det er ved at springe op og ligner noget nær verdens største strækmærke 

Der bliver ved med at komme sådan et lille sår i det og gør bare avs avs avs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Piger er jeres navler også gået HELT AMOK der hvor I har haft jeres navlepiercinger?? 

Mit ser fuldstændig sindsygt ud og føles som om det er ved at springe op og ligner noget nær verdens største strækmærke 

Mit så ikk værre ud end det gør til dagligt Men nu er mit også ekstremt grimt .. Men har du fået sår rundt om ??

Anmeld

29. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Min er fuldstændig fucked, begynder at bløde, klør konstant og ligner det værste lort nogensinde! så ja, jeg er med i den båd, øv

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Mit så ikk værre ud end det gør til dagligt Men nu er mit også ekstremt grimt .. Men har du fået sår rundt om ??

du har også fået sådan et grimt ar efter det eller hvad?? :/

Nej ikke rundt om men altså der hvor den kom ud i navlen med staven der kommer der hele tiden sådan et lille lorte irriterende kløende sår  

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Min er fuldstændig fucked, begynder at bløde, klør konstant og ligner det værste lort nogensinde! så ja, jeg er med i den båd, øv

øvs det er præcis som mit

hvor lang tid sidden er det du tog din ud??

Jeg tog min ud i 2005 pga kroppen ikke ville acceptere den så den blev stille og rolig støt ud af kroppen så har i forvejen et rigtig grimt ar der bare nu ligner noget man tror er løgn  

Anmeld

29. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

du har også fået sådan et grimt ar efter det eller hvad?? :/

Nej ikke rundt om men altså der hvor den kom ud i navlen med staven der kommer der hele tiden sådan et lille lorte irriterende kløende sår  

Hmm okay

Ja mit ar er rigtig grimt !!

Fik stafilykokker i piercingen

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Hmm okay

Ja mit ar er rigtig grimt !!

Fik stafilykokker i piercingen

ej puuuha av av av av ...

men altså måske bare mig men lidt rart man ikke er den eneste hvis navle fucker op så man ved det faktisk nok er ganske normalt 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

øvs det er præcis som mit

hvor lang tid sidden er det du tog din ud??

Jeg tog min ud i 2005 pga kroppen ikke ville acceptere den så den blev stille og rolig støt ud af kroppen så har i forvejen et rigtig grimt ar der bare nu ligner noget man tror er løgn  

Gjorde jeg i graviditeten fordi det blev for "stramt" og da jeg tog den ud gik det helt i fuck.. Det er bare så træls altså..

Anmeld

29. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

ej puuuha av av av av ...

men altså måske bare mig men lidt rart man ikke er den eneste hvis navle fucker op så man ved det faktisk nok er ganske normalt 

Jaa, mange tror jeg er blevet opereret i maven .. Men selvom jeg tog den ud da det ikk var så slemt, så har jeg fået et grimt aflangt ar

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Gjorde jeg i graviditeten fordi det blev for "stramt" og da jeg tog den ud gik det helt i fuck.. Det er bare så træls altså..

øvs altså  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.