Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften damer
Er det nogen herinde som ser BrystGalla?
Jeg sidder som en igle på skærmen og synes det er så stort at vi bidrager med så mange penge, til noget så skrækkeligt som bryst kræft!!
Jeg har smidt et bidrag afsted, har du?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Honey<3 skriver: Godaften damer Er det nogen herinde som ser BrystGalla? Jeg sidder som en igle på skærmen og synes det er så stort at vi bidrager med så mange penge, til noget så skrækkeligt som bryst kræft!! Jeg har smidt et bidrag afsted, har du?
SpunkenJo skriver: Hvilken kanal?
Hvilken kanal?
TV3
Honey<3 skriver: TV3
sofiell89 skriver: Jeg har sendt bidrag afsted, og sidder her med mine graviditets hormoner, og stor tuder hver gang der er interview med en af de ramte... Synes det er en forfærdelig sygdom.
Jeg har sendt bidrag afsted, og sidder her med mine graviditets hormoner, og stor tuder hver gang der er interview med en af de ramte... Synes det er en forfærdelig sygdom.
Årh, ingen grund til tårer Men sidder også selv med våde øjne og en grådkvalt stemme
Tænk den familie som er inde i studiet, de fik den dårlige nyhed den 17 august og den 19 august 2010 døde deres elskede mor/kone
SpunkenJo skriver: Har slet ikke den kanal Så, desværre ingen brystgalla til mig
Har slet ikke den kanal Så, desværre ingen brystgalla til mig
Fesent
Det er smukt at følge med i
Hvis jeg havde været hjemme så ja men er pt flyttet ud af huset, faktisk grundet det lorte kræft og her hvor jeg bor pt er der ikke andet end dr 1 og tv 2 ellers så havde jeg set det
Honey<3 skriver: Fesent Det er smukt at følge med i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128