Hvornår kommer fætter br og legekædens julekataloger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.984 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

LotteN

Ja, jeg skal til at have skrevet ønskeseddel til Lærke, men hvornår kommer de julekataloger egentlig med posten fra legetøjsbutikkere - nogen der ved det? er det ikke snart?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

norenberg

sidste år kom den midt i nov...vi nåede lige præsis ikke at få den til min datters fødselsdag som var den 15 nov.....vi manglede den nemlig som inspiration til ønskeseddlen....

Anmeld

29. oktober 2011

LotteN

norenberg skriver:

sidste år kom den midt i nov...vi nåede lige præsis ikke at få den til min datters fødselsdag som var den 15 nov.....vi manglede den nemlig som inspiration til ønskeseddlen....

ja, det var også det jeg tænkte - så er det jo faktisk lidt sent de sender dem ud - der er jo skisme mange der allerede har spurgt om ønskersedler på det tidspunkt...

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

LotteN skriver:

Ja, jeg skal til at have skrevet ønskeseddel til Lærke, men hvornår kommer de julekataloger egentlig med posten fra legetøjsbutikkere - nogen der ved det? er det ikke snart?

Cirka midten af november siger min BR-kæreste 

Anmeld

31. oktober 2011

BLN

Hej med jer

Jeg arbejder i BR, og kan fortælle jer at BRs julekatalog udkommer fredag d. 4. november 2011, hvor I vil kunne se det på www.br.dk, ligesom kataloget i de efterfølgende dage vil blive hustandsomdelt. (Med mindre man siger "nej tak til reklamer").

Med venlig hilsen

Betina   

Anmeld

31. oktober 2011

LotteN

BLN skriver:

Hej med jer

Jeg arbejder i BR, og kan fortælle jer at BRs julekatalog udkommer fredag d. 4. november 2011, hvor I vil kunne se det på www.br.dk, ligesom kataloget i de efterfølgende dage vil blive hustandsomdelt. (Med mindre man siger "nej tak til reklamer").

Med venlig hilsen

Betina  

Det lyder bare rigtig godt. Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.