burde ikke meeeeeennn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

madsenmor

hej piger

jeg må indrømme at jeg ikke dur til det her....

jeg er for nysgerig og har et alt forstort behov for at vide alt...

det resulteret i at jeg testede i onsdags for at se om æl spøjten var ude af kroppen og det var den

men det var ikke nok, min krop er nu ramt af hedeture, øget lugtesans, kæmpe store, øme, hårde bryster og madlede....

dette resulteret i at mit indere test monster igem dukket på til overfladen og jeg tog en test her til aften (den lå jo lige der i skaber)

og og og den var sq positiv ikke vildt tydelig ( ikke nok til et billede) men nok til at kæresten min også godt kunne se at der var en bonus pink sterg

nu må vi se og det betyder hvad vi håber eller om straffen for den manglede rygrad bliver at det er/var en bio... men lad os nu håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Janni.

for jer, håber den er dér! 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

Håber da for dig at den er god nok

HVornår er din rigtige testdag?

Anmeld

30. oktober 2011

madsenmor

Nessie skriver:

Håber da for dig at den er god nok

HVornår er din rigtige testdag?

min rigtige test dag er først fredag men får først taget bp mandag den 7 da vi skal på ferie... så ved godt at det er alt for tidligt til at kunne regne med noget...

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

uuh hvor spændende - håber den er der for jer 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

madsenmor skriver:

min rigtige test dag er først fredag men får først taget bp mandag den 7 da vi skal på ferie... så ved godt at det er alt for tidligt til at kunne regne med noget...

Uha ja, det er det da godt nok. Men man har jo lov at håbe

Jeg havde aldrig g-test liggende, af samme årsag. Var ikke sikker på at jeg kunne lade være med at tisse på den, og gøre mig selv forvirret.

Men vil i hvert fald fortsætte med en uges tid endnu

Anmeld

30. oktober 2011

Putomanen

Jeg  for dig!

Men pas på ikke at få for høje forhåbninger, da der er så lang tid til testdag. Har du tænkt dig at teste igen inden?

Anmeld

30. oktober 2011

madsenmor

Putomanen skriver:

Jeg  for dig!

Men pas på ikke at få for høje forhåbninger, da der er så lang tid til testdag. Har du tænkt dig at teste igen inden?

ja der er alt alt for længe til fredag tvivler på jeg kan lade vær med at teste frem til fredag men nu må vi se.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.