Ændring i afføring - baby knap 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Mor010711

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Min datter er knap 4 mdr. De sidste 3-4 dage har hun haft afføring 4-5 gange i døgnet. Normalt har det været en enkelt gang i døgnet siden vi skiftede til erstatning. 

Sagen er så den at her til aften var hendes afføring rødbrunt og slimet. Normalt er den grønlig og har konsistens som mos eller tyk mudder. Til tider lidt gul i det og tynd. 

Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller som evt ved hvad det skyldes, om det er normalt? Har kigget rundt på nettet, men kan ikke finde noget...

Håber nogen ved noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

AnneBJ

Får hun grød/mos? 

Felix har også haft sådan en periode, nok nærmere ved 5-6 mdr alderen. Han var ikke påvirket af det, og der var ikke andet "galt"... Det varede en uges tid og jeg fandt aldrig ud af hvad det skyldtes.. 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor010711

AnneBJ skriver:

Får hun grød/mos? 

Felix har også haft sådan en periode, nok nærmere ved 5-6 mdr alderen. Han var ikke påvirket af det, og der var ikke andet "galt"... Det varede en uges tid og jeg fandt aldrig ud af hvad det skyldtes.. 

Nej hun får udelukkende erstatning. Det er derfor det er lidt mærkeligt. Hvis der var ændring i kosten, ville det jo give meget god mening at der så også var ændringer den anden vej...

Anmeld

29. oktober 2011

AnneBJ

Mor010711 skriver:

Nej hun får udelukkende erstatning. Det er derfor det er lidt mærkeligt. Hvis der var ændring i kosten, ville det jo give meget god mening at der så også var ændringer den anden vej...

Så aner jeg ikke hvad det kan skyldes!

Anmeld

29. oktober 2011

Mor010711

Synes den forsvandt hurtigt 

Ingen der har prøvet noget lignende??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.