Store billige jule-stickers??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Muffinmus

Her tænker jeg nok ikke på de dyre bolig stickers til 300 kr pr stk.

Men sådan mere børnevenlige tilvores vinduer og døre.

Gern større end bare et par cm, men også gerne med julemandsmovit, stjerner og gaver og snemænd osv...Altså ikke fancy stickers, men nogle børnene vil elske:-)

???hvorhenne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

grøn · ært

Bare en idé..: http://rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3050

Anmeld

29. oktober 2011

Muffinmus

hmm, ja, har dog ingen printer, så det må gerne være nogen man ikke selv skal lave. Mine børn glæder sig meget til at kliste dem på første søndag i advent

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Nå, for søren... Nej, så går det jo ikke..

Har søgt lidt på google, men det har du nok også selv.. Kan bare ikke se nogle der er store. De er alle ret små :-S Måske I kunne lave.. Ej, kan altså ikke huske hvad det hedder eller hvad det er. MEN, det er noget man selv kan "male", som så kan klister på vinduerne... Det kunne måske også være sjovt for børnene... ?? Og sådan nogle kan vist laves så store man orker.

Anmeld

29. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
MariaE skriver:

Her tænker jeg nok ikke på de dyre bolig stickers til 300 kr pr stk.

Men sådan mere børnevenlige tilvores vinduer og døre.

Gern større end bare et par cm, men også gerne med julemandsmovit, stjerner og gaver og snemænd osv...Altså ikke fancy stickers, men nogle børnene vil elske:-)

???hvorhenne

Dem kan du finde i de fleste butikker - bilka, føtex osv. Vil næsten også tro at du kan finde dem i fakta og netto

//Mette

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Ej, jeg er da en klovn??? Dine børn er jo kun 2 og fire, måske det er en lidt stor opgave :-S

Jeg tror bare jeg tier stille nu.........

Anmeld

29. oktober 2011

Muffinmus

grøn · ært skriver:

Ej, jeg er da en klovn??? Dine børn er jo kun 2 og fire, måske det er en lidt stor opgave :-S

Jeg tror bare jeg tier stille nu.........

hi hi, det er ok, et var nok derfor jeg tænkte det var smartest at købe dem færdige:-)

Har bare været rundt omkring og har endnu ikke rigtigt fundet så meget, de havde 2-3 smådyre forskellige i jem og fix, men skal gerne have mange flere og så blev de lidt for dyre.

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

MariaE skriver:

hi hi, det er ok, et var nok derfor jeg tænkte det var smartest at købe dem færdige:-)

Har bare været rundt omkring og har endnu ikke rigtigt fundet så meget, de havde 2-3 smådyre forskellige i jem og fix, men skal gerne have mange flere og så blev de lidt for dyre.

Ja, det kan jeg da godt forstå du tænker er nemmest  

Hmm, ja, desværre er sådanne stickers ret dyre. Æv.. Jeg har heller ikke set nogen, men det kan da godt være de bare er i føtex og hvad MKBP ellers foreslår

Anmeld

29. oktober 2011

CamillaSoefelt

Tjek søstrene grene?

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

CamillaSoefelt skriver:

Tjek søstrene grene?

ja de får med garanti nogle julestickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.