Rygstøtte til barnevogn - Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.408 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Mor010711

Hej alle I skønne kvinder 

Min barnevogn er desværre ikke udstyret med sådan en plade man kan vippe op som ryglæn eller rygstøtte til den lille pode. Jeg kan ikke finde den på Babysams hjemmeside, så er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en? Og evt. hvad det korrekte navn er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

birthee

Mor010711 skriver:

Min barnevogn er desværre ikke udstyret med sådan en plade man kan vippe op som ryglæn eller rygstøtte til den lille pode. Jeg kan ikke finde den på Babysams hjemmeside, så er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en? Og evt. hvad det korrekte navn er?

Herinde købte jeg min - og er fantastisk glad for den

http://fjolletrold.blogspot.com/

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Mor010711 skriver:

Jeg er ikke stødt på plader til barnevognen, men hvad med en pude i stedet? 

Anmeld

29. oktober 2011

Tona

Mor010711 skriver:

Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål, men jeg ville bare fortælle dig, at der er en bruger herinden som laver nogle helt vildt fede puder man bruger som ryglæn i barnevognen. Du kan nok finde dem i kreativ-tråden. De er super-fine. Tror nok at de hedder noget med fjolle et eller andet  

Vores barnevogn har heller ikke noget ryglæn, men vi gør det at pusletasken (som vi alligevel altid har med) den sætter vi om i ryggen på Amanda og så evt med et lille tæppe eller dyne henover hvis de behøver ekstra støtte (men det gør hun ikke mere. Det er mest hvis de ikke sidder helt stabilt endnu og kan tilte til siderne.

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

jeg fik også en FANTASTISK en fra FjolleTrold.. så det synes jeg du bør overveje i stedet for

Anmeld

29. oktober 2011

Mor010711

birthee skriver:

Herinde købte jeg min - og er fantastisk glad for den

http://fjolletrold.blogspot.com/

Tak, det var sødt af dig  men det er ikke lige sådan en jeg leder efter. 

Det er en plade af plastik eller træ som man lige kan vippe op. Synes i forvejen er så meget man skal have med når man er på tur 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor010711

Babymor2010 skriver:

Jeg er ikke stødt på plader til barnevognen, men hvad med en pude i stedet? 

Synes i forvejen at barnevognen er nærmest proppet, så vil helst finde sådan en plade. 

Men sødt af dig at skrive alligevel 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor010711

Amandas-mor skriver:

Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål, men jeg ville bare fortælle dig, at der er en bruger herinden som laver nogle helt vildt fede puder man bruger som ryglæn i barnevognen. Du kan nok finde dem i kreativ-tråden. De er super-fine. Tror nok at de hedder noget med fjolle et eller andet  

Vores barnevogn har heller ikke noget ryglæn, men vi gør det at pusletasken (som vi alligevel altid har med) den sætter vi om i ryggen på Amanda og så evt med et lille tæppe eller dyne henover hvis de behøver ekstra støtte (men det gør hun ikke mere. Det er mest hvis de ikke sidder helt stabilt endnu og kan tilte til siderne.

Idéen er meget god, men synes bare de fylder så meget, når hun så skal sove. Synes altid barnevognen er læsset med alt muligt i forvejen, så vil helst have sådan en plade hvis jeg altså kan finde en 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor010711

MelikkazMoar skriver:

jeg fik også en FANTASTISK en fra FjolleTrold.. så det synes jeg du bør overveje i stedet for

Ja det var der også en anden der skrev om, men vil helst have sådan en plade. Hvis jeg kan finde en. Ellers kigger jeg nok nærmere på sådan en pude  

Tak for det 

Anmeld

29. oktober 2011

Minmio

Min veninde havde samme problem, vi gik i babysam, og der fik hun en trekant af plastik, også kunne man selv vælge hvor højt eller lavt barnet skal sidde

Men jeg ved ikke om man bare kan købe den, for det var en hun fik gratis da vi kom, fordi at den åbenbart manglede da hun købte barnevognen Men det koster jo ikke at spørge dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.