maskine til vanilje-kranse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.466 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Vil bare lige sige til alle jer andre skønne jule-mennesker at der i din isenkræmmer en Den Gode Gamle model af kødhakker No. 8 på tilbud til 99,95,- ...

Den er den eneste min farmor nogensinde har brugt og hendes virker stadigvæk og den er helt klart det hele værd

Så blot hvis nogle står og mangler så er de på tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

grøn · ært

FANTASTISK!! 10000000000 tak!

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

grøn · ært skriver:

FANTASTISK!! 10000000000 tak!

Selv tak

Jeg skal ihvertfald ned og have købt en...

Min farmor har bagt de vanilje kranse altid og har haft købt andre maskiner igennem årerne men intet har holdt eller fungeret så godt som præcis denne maskine med håndkraft og nu er den på markedet igen så må man jo eje en  

Anmeld

29. oktober 2011

birthee

Höör skriver:

Vil bare lige sige til alle jer andre skønne jule-mennesker at der i din isenkræmmer en Den Gode Gamle model af kødhakker No. 8 på tilbud til 99,95,- ...

Den er den eneste min farmor nogensinde har brugt og hendes virker stadigvæk og den er helt klart det hele værd

Så blot hvis nogle står og mangler så er de på tilbud

Er det Imerco den er i???

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

birthee skriver:

Er det Imerco den er i???

nej den er i din isenkræmmer

Imerco har vidst også en men det er ikke DEN jeg henviser til og som jeg ved virkelig er kvalitet  

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Höör skriver:

Selv tak

Jeg skal ihvertfald ned og have købt en...

Min farmor har bagt de vanilje kranse altid og har haft købt andre maskiner igennem årerne men intet har holdt eller fungeret så godt som præcis denne maskine med håndkraft og nu er den på markedet igen så må man jo eje en  

Hvor fantastisk - jeg har ledt og ledt efter sådan en maskine, men de er jo vildt dyre mange af dem.. Og man aner ikke om det holder.

Fedt du kender til maskinen og fedt at den er i butikkerne

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

grøn · ært skriver:

Hvor fantastisk - jeg har ledt og ledt efter sådan en maskine, men de er jo vildt dyre mange af dem.. Og man aner ikke om det holder.

Fedt du kender til maskinen og fedt at den er i butikkerne

der er også rigtig mange på markedet og det er jo en jungle at finde den rigtige :/

Men som min farmor siger " jo mere simple de er jo bedre holder sådan nogle ting som regel" og 7,9,13 har hun jo haft ret vedrørende den pokkers maskine også har den træhåndtag og ikke plastik rigtig old school  

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Höör skriver:

der er også rigtig mange på markedet og det er jo en jungle at finde den rigtige :/

Men som min farmor siger " jo mere simple de er jo bedre holder sådan nogle ting som regel" og 7,9,13 har hun jo haft ret vedrørende den pokkers maskine også har den træhåndtag og ikke plastik rigtig old school  

hehe - rigtig cool med en old school maskine ;-D Det vigtigste er jo bare, at det virker. For ja, det er satme en jungle! Jeg har kun prøvet sådan en kødmaskine én gang, så jeg har jo ingen forudsætninger for at vide, hvad der er godt og skidt. Godt du og din farmor har - og med sådan noget tror jeg bestemt hun har ret ;-) Jo simplere, jo bedre. Den skal jo bare kunne lave vaniljekranse :-)

Anmeld

29. oktober 2011

Carl-Emil's mor

grøn · ært skriver:

hehe - rigtig cool med en old school maskine ;-D Det vigtigste er jo bare, at det virker. For ja, det er satme en jungle! Jeg har kun prøvet sådan en kødmaskine én gang, så jeg har jo ingen forudsætninger for at vide, hvad der er godt og skidt. Godt du og din farmor har - og med sådan noget tror jeg bestemt hun har ret ;-) Jo simplere, jo bedre. Den skal jo bare kunne lave vaniljekranse :-)

det er jo lige det

Den har den der stjerne-form og det er den vi plejer at bruge til at lave vaniljekransene med  

du må endelig lade mig vide om du får købt en og lavet vaniljekranse med den  

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Höör skriver:

det er jo lige det

Den har den der stjerne-form og det er den vi plejer at bruge til at lave vaniljekransene med  

du må endelig lade mig vide om du får købt en og lavet vaniljekranse med den  

Så snart der er åben på mandag, så suser jeg ind i butikken og køber maskinen - håber de har den her i silkeborg. Men, hvis du har set det i et blad eller lignende, så er maskinen vel i alle Din Isenkræmmer forretninger

Uuuh, jeg glæder mig til at lave vaniljekranse - dem er jeg simpelthen helt afhængig af til jul ;-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.