Min kæreste er ikke perfekt, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Giraffen

Min kæreste er ikke perfekt

Han har stadig ikke tømt den taske han brugte sidste weekend og han har efterladt en åben værktøjskasse i kontoret fordi han vitterligt glemmer at rydde op efter sig i sådanne situationer.

Han drikker aaaalt for meget cola og er simpelthen så sliksyg

Derudover sover han altid ovre på min side om natten men han kan slet ikke se nogen grund til at få fat i en større seng (tror han syns det er lidt hyggeligt)

Så falder han tit i søvn på sofaen om aftenen så hyggefilm om aftenen er en umulighed

MEN MEN MEN

Han er det mest sympatiske, kærlige og fantastisk rummelige menneske jeg kender. Han kan kramme mig så jeg simpelthen smelter, forelsker mig og slet ikke kan overskue hvordan mit liv skulle være uden ham

Han er rigtig sød til at hjælpe når jeg spørger og ser os som 100% ligeværdige ift rengøring og handlen ind, selvom han tager 100% ansvar for alt håndværksmæssigt

Jeg stoler 110% på ham og jeg har endnu ikke mødt dem, der ikke har reageret med "eeej han bliver også bare den mest fantastiske far" når de har hørt at vi venter os 

Og når jeg så læser de forskellige indlæg om kærester der er utro, ikke hjælper til, behandler dem skidt, taler grimt til dem eller på anden måde ikke respekterer hverken kæreste eller parforhold eller familieliv - ja så tænker jeg nok lidt "eej hvordan kan I holde det ud!!!" Men jeg tænker allermest og først og fremmest " hold da fast hvor jeg er den mest heldige kvinde i hele verden, der venter barn med en mand der på ingen måde hænger på træerne og han skal godt nok aldrig tvivle på min kærlighed til ham"

Ja, det var bare en lille tribute til min dejlige halvdel.

Måske I andre kan være med og så kan vi lige lave en tråd, der ganske vist anerkender at mænd ikke er perfekte (heldigvis for det), men at der virkelig er nogle derude der gør at hele verden er lidt dejligere at leve i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

grøn · ært

Dén vil jeg gerne være med på

Min kæreste er heller ikke "perfekt" - men hvem fa'en er det? Og som du selv skriver, heldigvis for, at han har sine små finurligheder og ikke kan få smidt strømper osv. til vask i kurven, ikke lige får stillet mælken tilbage i køleskabet når han tager på arbejde eller nogle gange bare hænger hele dagen foran playstationen med et krigsspil.

Alligevel: Hvad skulle jeg gøre uden ham?  Jeg ved han bliver en fantastisk far og det er min omgangskreds og min familie heller ikke spor i tvivl om. Han behandler mig ligeværdigt, med masser af respekt. Han komplimenterer mig flere gange dagligt, elsker at kysse og kramme og vil helst bruge evigheder på det. Hvis jeg spørger om hjælp, så er han der med det samme.

Utro?? NEJ, det kunne han aldrig finde på at være! Det er jeg ikke det mindste i tvivl om! Jeg har ondt af de kvinder, der har sådanne mænd eller som er overbevist om, at alle mænd er utro.

Og det bedste ved en mand er (altså, de mænd som ikke lige hænger på træerne), at ligemeget hvor meget vi kvinder kan brokke os over, hvad han "gør forkert", så har han aldrig noget negativt at sige om os.
Jeg kan for 500'ne gang sige: "Smid nu dit vasketøj til vask, altså!" Og han svarer: "Hvor er du smuk"

Glæder mig til at leve resten af livet med ham og til at kysse ham lige om lidt.

Anmeld

29. oktober 2011

Giraffen

grøn · ært skriver:

Dén vil jeg gerne være med på

Min kæreste er heller ikke "perfekt" - men hvem fa'en er det? Og som du selv skriver, heldigvis for, at han har sine små finurligheder og ikke kan få smidt strømper osv. til vask i kurven, ikke lige får stillet mælken tilbage i køleskabet når han tager på arbejde eller nogle gange bare hænger hele dagen foran playstationen med et krigsspil.

Alligevel: Hvad skulle jeg gøre uden ham?  Jeg ved han bliver en fantastisk far og det er min omgangskreds og min familie heller ikke spor i tvivl om. Han behandler mig ligeværdigt, med masser af respekt. Han komplimenterer mig flere gange dagligt, elsker at kysse og kramme og vil helst bruge evigheder på det. Hvis jeg spørger om hjælp, så er han der med det samme.

Utro?? NEJ, det kunne han aldrig finde på at være! Det er jeg ikke det mindste i tvivl om! Jeg har ondt af de kvinder, der har sådanne mænd eller som er overbevist om, at alle mænd er utro.

Og det bedste ved en mand er (altså, de mænd som ikke lige hænger på træerne), at ligemeget hvor meget vi kvinder kan brokke os over, hvad han "gør forkert", så har han aldrig noget negativt at sige om os.
Jeg kan for 500'ne gang sige: "Smid nu dit vasketøj til vask, altså!" Og han svarer: "Hvor er du smuk"

Glæder mig til at leve resten af livet med ham og til at kysse ham lige om lidt.

hihi årh ja de små ting er altså fantastisk

hehe min kæreste og jeg kender nu hinanden så godt at han sagtens ku sige de første 10 ting der var galt med mig, men jeg ved at det er ligeså meget i småtingsafdelingen som hans småfejl er

Anmeld

29. oktober 2011

TaAsJu

Jeg er også indehaver af en helt igennem fantastik mand. Der også over ser rod og glemmer værktøjs kassen.. Han er den bedste far i verden og vil gøre alt for sine piger..

Han støtter når verden er mest grå... Elsker min dejlige mand..

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Denne tråd vil jeg i hvert fald gerne være med i 

Ja, min kæreste er ikke perfekt, men hvem er det? Jeg har den mest skønneste og vidunderligste kæreste, som jeg gjorde til far for 1 år siden  Han er min bedste ven, eneste ene - og ham er jeg stolt over at kalde min kæreste 

Jeg elsker ham overalt på jorden 

Anmeld

29. oktober 2011

Ellie79

FANTASTISK TRÅD

Min kæreste er heller ikke perfekt og det er jeg heller ikke, men ligesom dig bliver jeg også så trist over at nogle kvinder elsker deres mand men finder sig i alt for efter min mening.

Min kæreste og jeg har kendt hinanden i 11 år vi mødtes da vi var 20. Han er der altid for mig, når jeg dummer mig hjælper han mig med at løse problemmerne, når jeg er syg sidder han hos mig ringer til lægen og henter medicin, han henter og aflevere mere end mig selvom jeg er på barsel, han står op om natten og hjælper mig med amningen hvis jeg har brug for noget, han tager alle nattevagterne med vores store datter, han aflyser vigtige møder, aftaler med kammerater hvis der er mere brug for ham her, han vælger altid familien frem for sjov hvis det ikke hænger sammen herhjemme, han holdt min hånd da jeg fik ks og han lavede alt arbejdet i de to uger han var på barsel, har aldrig hørt ham brokke sig over noget, han venter på jeg er klar til at genoptage sexlivet, han er ALDRIG SUR, TRÆT eller kunne finde på at sige noget negativt om mig, vi har fælles økonomi, selvom jeg var studerende og han er ingeniør deler han alt med mig og kunne ikke forestille det anderledes, han har sagt at han ikke ønsker 3 børn, men er det mit ønske skal vi have en mere og han vil elske dette barn ligeså meget som de to andre.. Han er min bedste ven og vi deler alt med hinanden

Jeg elsker ham og sjovt nok kan jeg sagtens finde noget at skælde ham ud over selvom han yder så meget

Anja som stoler 110% på kæresten..

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

SUPER TRÅD...

min kæreste er ikke perfekt heller ikke jeg...

vi passer bare sammen vi kan skændes vi kan gøre ved men hold nu kæft miste den man ville koste mit hjerte.... han er så kærlig over for mig og for vores søn han laver lige så meget i hjemmet som jeg gør jamen hvad skal jeg klage over.. men vi er skabt til at klage og sådan er livet men hold nu op jeg ELSKER HAM

Anmeld

29. oktober 2011

jydeinden

den her tråd vil jeg bestemt gerne være med i..

Min kæreste og jeg er langt fra enige om alt, vi kan skændes som bare pokker. Men i det jeg kigger i hans øjne står min mund stille, jeg kan ikke være sur på ham mere.

Han kan få mit hjerte til at smelte når jeg ser ham sammen med andre børn, og få mig til at være sikker på at han ALTID vil bakke mig op i det omfang han nu kan.

Han er heller ikke perfekt, men for mig har jeg fundet det mest perfakte i det mest uperfekte.

Anmeld

29. oktober 2011

Muffin_girl

Min kæreste er langt fra perfekt, men er jeg sku heller ikke.. NOk derfor vi passer så godt sammen... 

Han stiller glas overalt.. Drikker så MEGET cola og spiser tonsvis af slik og kage.. Han spiller hele tiden FIFA og andre diverse computer spil.. Så jeg nogen gange får helt grå hår.. Og store rynker i panden.. Men han forstår også at få dem væk igen.. 

Hans smil og brune øjne, det kan få mit hjerte til at smelte .. Århh han gør mig glad... Han hjælper mig altid.. Og sætter mig i første række..

Han er simpelthen det bedste i hele verden. Og han kunne aldrig drømme om at være mig utro... Han er virkelig det bedste jeg ved .. Årh bliver helt glad over at tænke på ham.. 

Anmeld

29. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

den er jeg med på

Han kan være grumpy nogle dage (pga ubehandlet depression) MEN

han kan få mig til at smile, siger sjov ting der giver sjove billeder inde i mit hovede...

Han hjælper til med alting... Han laver morgenmaden og kold aftensmad, han vasker tøj, han sørger for at der bliver gjort rent, han vasker op (dog ikke MINE stegepander da jeg er ret sart med dem )...

Han sørger for at hente varmt vand når lillemanden skal skiftes, han holder ham hvis han bare er hysterisk så han falder til ro...

Han er og vil altid være min engel i forklædning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.